Theresa schoolreisje

Vanmorgen half 7 wakker van de wekker en Theresa wist niet hoe snel ze eruit moest. Ze was totaal opgeladen en ik zag dat ze haar broek verkeerdom aan had. Ik zeg het haar en ze gaat het goed doen. Zie ik haar zitten had ze nog steeds haar broek verkeerd om dus weer alles uit. Uiteindelijk had ze alles goed aan .Jan ging haar wegbrengen en maar kakelen. Ik hoop dat het weer goed was, bij ons goed tot kwart voor 3 en dan hoosde het en het onweer begon weer. Wij waren vanmorgen naar Aich om rotzooi weg te brengen , de auto weer volgeladen (bleek toch weer 350kg te zijn) En daar alles weer uitladen. We hadden 1 emmer met puin dat was ook goed verder veel restafval en hout en wat elektro. Daarna doorgereden naar Schladming want we hebben besloten een Sommercard te kopen. Ze zijn tot 10 juni in de voorverkoop voor 180 Euro pp ipv 240 . Ik heb voor Sabrina een gratis kaart toegesproken gekregen. Als Jannick kaarten gaat halen hoeft hij alleen haar naam te zeggen . Ze hebben geen kortingen voor gehandicapten maar na enig telefoneren krijgt ze er toch eentje. In de voorverkoop kinderen toch nog 99 Euro en anders 150. Maar we kunnen er veel mee en wat ik fijn vind dat ik tot 1 november ook gratis kan bussen in de regio. Retourtje Schladming kostte eerst ook 8 Euro geen idee hoeveel dat nu is. Ik kan ook naar Ramsau ermee en naar Rohrmoos enzo. Ze zijn geldig voor alle gondels en liften in de regio en ook naar de Dachstein maar die mag je maar 1x in de week bezoeken. Kost normaal 50 Euro. We waren half 12 weer thuis , ik ben al een paar dagen aan het lezen geslagen . Ik had bij de Spar in de bak een trilogie in het Nederlands gevonden. Zo´n streekroman. Dus lekker lezen. Bijna klaar ermee. Het is ondertussen weer noodweer dus maar weer wat kaarsen aansteken. Mocht de stroom uitvallen zitten we niet gelijk helemaal in het donker. Ingrid was vanmorgen met Sabrina weer goed thuis aangekomen. Ze gaat Theresa om 16 uur halen van school en komt voor die tijd bij ons de spullen halen van Theresa.
We hebben ondertussen een waterhoos zo veel en zo hard komt er naar beneden.
Dan werd het weer droog en redelijk weer. Dat duurde gisteravond beduidend langer. Er was gisteravond ook door het water problemen in het deel bij de voormalige schleckerhalle . De Bach was buiten de oevers getreden. Jannick werkt daar maar het bedrijf had geen last gehad.

En? Heeft ze een leuk schoolreisje gehad?