Zomer is weer terug

Gisteravond hebben we ons vermaakt met de maanverduistering, het speelde zich recht voor ons af en de maan was zeer groot dus we konden het goed zien.
Fotos maken lukte niet zo met verschillende dingen geprobeerd.
Vanmorgen rondom half 8 wakker een beetje tv en eruit gegaan. Het was gelijk al zeer zonnig en eigenlijk konden we het gisteravond buiten al bemerken want toen was het ook nog warm. De familie kwam koffie drinken en Jannick heeft alles kunnen regelen voor zijn motor dus gaan Ingrid en hij eind van de middag naar Salzburg en komt Jannick op zijn motor naar huis, De kinderen blijven bij mij want ze zitten anders toch lang in de auto heen en weer.
net besloten wat we gaan eten en alles opgezocht, Dan de grote mand met alle medische papieren fotos en wat niet al doorgegaan en een hoop weg gegooid. Dat was best veel, Een stapel van toen ik mijn elleboog had gebroken, en veel van voor 10 jaar, Zelfs nog dingen vanuit Nederland . Dat ruimde weer op en nu nog een keer tijd vinden om alles in de mappen te doen dat zoekt makkelijker, Er is zo veel van Jan , dan doet hij het ook niet in zijn map en raakt het dus kwijt of hij weet niet waar hij het gelaten heeft. Vanmorgen kunnen regelen dat zijn opname later is dus kan Ingrid hem naar Salzburg rijden. Terug zien we dan wel weer want we hebben geen idee voor hoe lang hij opgenomen wordt. Gaat hij met eigen auto dan kost parkeren 25 euro per dag en zet hij zijn auto ergens anders neer weet hij misschien niet meer waar dus dat is geen optie . Ik had nog gekeken voor de Flixbus terug voor mij maar alles vol.

Alles liep weer anders . We waren vanmiddag thuis gebleven omdat Ingrid zo snel als Janick uit zijn werk zou zijn samen naar Salzburg. Om half 5 toch maar even gevraagd en dan blijkt dat zijn motor niet klaar is dus ze gaan niet halen. Dat had Ingrid mij wel even mogen zeggen. Maar goed op de was na en wat kleine dingen niet veel gedaan.

Gisteravond ook naar de maansverduistering gekeken. Zo voor onze neus Jeroen heeft nog een foto gemaakt. De foto stuur ik wel even naar je app want hier kan ik hem niet plaatsen