3.Adventssonntag

Sonntag 13.Dezember
Man sieht die Adventskränze weit und breit
und weiß genau bis Weihnachten ist nicht mehr weit
Ihr werdet sehen wie schnell die Tage verrinnen
fangt so langsam an euch für Weihnachten zu besinnen.

Weer een super zonnige zondag al komt er wel steeds meer bewolking.
Gisteravond was Theresa ineens ziek, overgeven overgeven en overgeven. Daaom was ze waarschijnlijk gistermiddag al niet zo vrolijk en vriendelijk als normaal.
Hopelijk knapt ze op, vandaag nog niet. Ingrid wilde morgen na de Kindergarten naar Oberwölz gaan tot donderdag. Is nu nog niet zeker.
Ik zit tv te staren, skien, snowboardcross en wat zo al voorbij komt. Dat is tot nu toe de enige sneeuw die we zien. Jan heeft zich weer terug getrokken in zijn hok beneden.
We hebben laat ontbeten met gebakken eitjes en zo dus het middageten moet ook maar een beetje later.

Een kippesoepje gemaakt voor vandaag en een kip gegrild voor morgen. Vanavond hebben we het ons luxe gemaakt. De 3 Adventskaarsen aan, glaasje Frizzante erbij. Spaanse tappas en lekkere kaasjes. Een mooie docu gekeken over de tuinen van Venetie, helemaal knus en tevreden.