Een bijna normale maandag.

Vanmorgen pas om 9 uur wakker en goed geslapen, opgestaan en alles op ons gemak. Later kwam Ingrid koffie drinken Sabrina was naar de Kiga en Theresa naar school- Voor Sabrina spannend want de sinterklaas zou komen.
Dan zijn Jan en ik naar Liezen gereden want de winkels mogen open dus wij naar de Obi om een kerstboom te kopen. Dat lukte een boom naar mijn zin voor 12,99 Euro. Dan naar de Action want ik wilde nog navulkaarsen hbben voor de Adventskrans, helaas niet dezelfde want die waren bij de Hema gekocht. Maar wel weer goed passende gevonden. Dan nog even naar de Eli naar Douglass om de laatste kerstcadeaus te bezorgen. Dat lukte ook dan nog in de Eli een Donner Kebab meegenomen voor thuis. Half 2 weer thuis en aanvallen maar. Ondanks dat er veel volk onderweg was nergens wachttijden om de winkel in te kunnen , overal de afstand en de mondmaskers door de mensen goed aangehouden.
Vanmiddag ook eindelijk al het vlees wat ik had gekocht in de vriezer gedaan en echt alles erin gekregen. Daar ben ik ook weer happy mee nu nog even dooreten dat de 17. als de rest komt dat ook nog in de vriezer kan. Het vuil verzameld en Jan de bakken die vol waren leeg gemaakt. Verder rustig aan dan breekt het lijntje niet. Ik heb alle sinterklaasspullen verzameld en in een grote box gedaan kan weer naar boven. De videootjes weer op de 5. december bij de stukjes gezet en op mijn afspeellijsten. Dan is het toch alweer bijna 18 uur. De tijd glipt echt weg .
Ingrid en Theresa zijn taart aan het maken voor mij voor morgen. Ingrid moet werken, Melli moet werken en Jannick komt in de middag een bakkie doen en die 2 kleine guppen zijn er de hele dag want voor hen is het wel een feestdag en dus een vrije dag. Dus het rustige dagje vandaag voor ons is de stilte voor de storm.
Erna je hebt dit jaar gewonnen de eerste kerstkaart is van jullie BEDANKT.

Nou zegt dat die heb je snel binnen Foto’s herken je zeker wel op de areslee