Laatste dag 2017

Vanmorgen wakker geworden om 6.15 van de sneeuwschuiver, Kon niet meer slapen dus een film gaan kijken. Later opgestaan en alles op mijn gemak. Had geen buikpijn meer maar wel enorme diarree. Later zei Ingrid dat ze denkt dat het de gevolgen van de antibiotica zijn ook al ben ik ermee klaar kan het nog tot 3 weken erna doorwerken. Genoeg drinken en ik gebruik van die pillen met natuurlijke levende darmbacterien daarmee moeten de darmen weer goed worden.
Later toch voor een glas cola gegaan en dat hielp me . In de middag heel gezellig met Jan alvast lekkere dingen op tafel , stokbrood en kaas en worst. Ik had al mijn was al weg en dan nog 2 wassen voor Ingrid gedroogd, Jan ondertussen ons bed opgemaakt en het snoertje van de babyfoon van Ingrid gerepareerd. Dan is Ingrid met de kinders ook gekomen. Had het vannacht nog gevroren werd het al snel vandaag in de zon 17 graden. Dus een super mooie skidag en gewoon een prachtige laatste dag van het jaar. Jannick heeft de hele dag dienst op de ambulance en vanavond is hij bij het grote kindervuurwerk waar wij met Theresa heen gaan, Ingrid blijft met Sabrina thuis. Jannick is een van de organisatoren van het kindervuurwerk. Dus wij wensen iedereen een gezellige avond en een heel goed begin van het jaar 2018. Dat alle wensen vervuld mogen worden en iedereen zijn voornemens waar kan maken. Wij hebben er geen gemaakt dus het kan ons ook niet teleurstellen.

Jullie hele gezellige oudejaarsavond en een goed 2018. 🥂

Anja 2017-12-31 17:43:22

Lieve Nicolette. Dit jaar heb ik geen kaarten geschreven, dus niets voor het plankje. Ik wens jullie allemaal "einen guten Rutsch" en voor 2018 geluk, tevredenheid en gezondheid. Liefs, Danielle

Danielle 2017-12-31 22:17:36

Jullie ook een gelukkig nieuwjaar

marjanne 2017-12-31 23:43:49

Gelukkig Nieuwjaar!!! Wij wensen jullie allemaal een heel goed, gelukkig maar vooral gezond 2018. XXX