Een zeer rustige zondag.

Vanmorgen vroeg wakker rondom 6 toch blijven liggen en dommelen maar Fiep liet mij niet met rust . Om 7 de katten eten gegeven was het ook wat warmer omdat de CV was aangeslagen. We zitten rondom 0 graden in de nacht.
Douchen, aankleden en koffie drinken. poosje bij Ingrid en dan weer naar boven . Even de week doorpraten. Maandag moet ze weer werken en dinsdag wil ze het grofvuil wegbrengen. Ik ga een Broccoliquiche maken en daar kan Ingrid en de kinderen ook van eten. Ingrid heeft ook soep dus dan is ze ook klaar. Zo´n Quiche is voor ons te veel. Voor de rest vooral genieten van de rust.
Was het gisteren bar en boos koud nu was het in de morgen druilerig maar in de middag super zonnig weer dus ook weer warm .Het is wel een andere warmte dan in de zomer want je bemerkt nu de sneeuw op de bergen dus de wind is frisjes. Uiteraard in de middag de F1 gekeken en weer prima werk afgeleverd door Verstappen met een 2. plaats. Jan is nu aan het stofzuigen , ik heb de keken opgeruimd, vaatwasser gevuld en alvast een deel van het eten voor morgen gedaan.
Fotos gekregen van Angela van Jula en Tobi.
Ingrid was met Sabrina gaan wandelen en Theresa is vandaag met Papa naar een indoor speelpark ergens bij Spielberg.
Het was dus erg rustig in de middag. Een Topfentorte gemaakt met sinaasappelsmaak. Dan hebben we komende week ook toetjes.