De Nordmann-Tanne is gearriveerd

Mittwoch 16.Dezember
Vandaag eens geen mooi weer maar een beetje motregen, later werd het wel droog en er blikte een zonnetje maar die was zo weer weg. Met maar 5 graden niet warm maar ook niet koud genoeg want nu is al het wit van de vorst weg. Ik geloof dat we met kerst buiten kunnen zitten onder de palmen.
Vanmorgen weer gesopt maar had minder tijd want ik moest nu al om half 12 bij de fysio zijn. Eigenlijk zijn die midden op de dag tijden verschrikkelijk. Ben je net in je ritme moet je er weer uit en dan ben ik toch minimaal 2 uur er tussen uit en dan kom ik niet meer op gang.
Jan is ondertussen al weer naar zijn werk. Zag dat Jannick gisteravond onze Nordmann-Tanne heeft gehaald bij de brandweer. (en die van hem zelf). Dus ik denk dat ik dan maar morgen daarmee aan de slag ga. Jan moet dan de spullen van de zolder halen en dan kan ik los gaan. Veel mensen hier versieren de boom pas op de 24. maar laten hem wel veel langer staan minimaal tot na driekoningen.
Kreeg vandaag weer 2 kerstkaarten, van Maureen en Ron en van Diane en Jordy. Ga ik straks ook gelijk weer ophangen aan de deur. Ziet er altijd zo gezellig uit . Gaat tegenwoordig niet meer zo makkelijk om een volle deur te krijgen.
Kreeg ook vandaag bericht van de Müntz in Wien dat ik de Prositmüntze die ik besteld heb inderdaad ook krijg. Was even een omweg nadat ik hem bij de bank besteld had en hij niet aan mij werd geleverd. Ook wel eens goede berichten.
Ik ben blij dat ik hier op Pindat kan posten want ik heb alweer problemen bij waarbenjij , nu kan ik geen verslagen opladen en dan krijg je van die vage mailtjes terug over je brownser. Nou dat is het eerste wat ik dan probeer of het met een andere brownser wel gaat. Ik krijg steeds te zien dat ik geen internet verbinding heb nou die heb ik dus wel want ik kan overal posten , mailen en wat al niet meer behalve bij hen. Is wel heel vervelend omdat ik hen gebruik om boeken te maken. De achterstand loopt flink op en ik betaal wel fotoruimte waar ik nu niets aan heb. Ik heb nog steeds geen andere site gevonden waar ik boeken kan maken met heel veel gewone fotos ipv de echte fotoboeken met over hele pagina´s en zo want dat kost me gewoon te veel.

Kreeg ook helaas een berichtje van Hedi dat ze vrijdag niet langs komen , jammer maar soms is het niet anders. Kreeg er wel een foto bij .