Karfreitag

Was pas laat wakker en bijna 9 uur en goed geslapen Ingrid kwam met de kinders en dus eruit en aan de koffie. Het was bewolkt en somber. Dus later in de morgen weer naar het hok van Jannick en de hele slaapbank daar vrij gekregen van dozen en troep en de bank gereinigd. Kan Ingrid een foto maken en op de verkoopbeurs zetten. Morgen kunnen ze hun nieuwe meubels halen dus dan moet de bank van hen naar beneden en de bank die er staat naar de garage tot hij verkocht wordt of we laten het ophalen door de caritas. Nog wat buizen schoon gepoetst daar . Kwam Ingrid zeggen dat het tijd was om de Stecklfisch te halen. Dus ik ben samen met Jan gaan lopen om bij de Kammimbiss ze op te halen want Ingrid wilde er ook twee. Het was al bijna klaar en dan met de vis op de stokken naar huis. Ik gelijk aanvallen want de vis was nog goed heet heerlijk. Jan had gevulde rollade met brood want die wil geen vis. Dan weer bezig met opruimen en de zon ging schijnen en ik dacht prima om de zandbak te gaan verven want nu kan de deur van de werkplaats open. Op de kant na waar het op staat is het geheel geverfd dan buiten de binnenkant van de onderwand gaan verven van het speelhuis en we hopen dat het morgen ook een poosje goed is want dan gaat Jan het schoolbord er tegen aan zetten en dragen we samen de zandbak eronder Dan kan ik een 2e keer verven en het luik van het speelgoeddeel ook verven , Ingrid heeft al zand ervoor gekocht en die hoopt dat het zover klaar komt dat ze de eieren erin kan verstoppen zondag. Als zij morgenmiddag hun meubels gaan halen (auto van Jannicks werk of aanhanger) kunnen ze ook een blik verf en het grastapijt meenemen . Als dat tapijt erin ligt kan Theresa´s houten keuken er in.
Eind van de middag werd het koud en stormachtig en ze geven weer sneeuwval op dus de weerprognoses zijn slecht voor wat we willen.
Ik was na het avondeten even beneden en Jannick kwam thuis met een grote doos met prachtige kinderboeken en allemaal sieraden en haardingen, een puzzel en een spel. gekregen van een bekende die haar spullen had uitgezocht. theresa helemaal in de wolken met de sieraden en had er gelijk een paardenboek uitgehaald en Sabrina helemaal blij met een boek over katten. Wat fijn als een kind nog blij kan zijn met gekregen spullen.