Foodfestival

Oostenrijk, Liezen

Ik werd vanmorgen wakker en behalve mijn bilspieren geen last van spierpijn. Beetje stijf maar na de warme douche ging het prima. Gisteravond nog volgehouden om tot het einde het songfestival te kijken. En ja hoor na 44 jaar wint Nederland met de zanger Duncan Laurence. Ik vond het kwalitatief best een goed songfestival. Maar om te huilen Madonna wat vals en wat een slechte stem. Maar wat leuk de oude winnaars te zien zingen met elkaar en alleen. Ik ben nog steeds een grote fan van Conchita ofwel Tom Neuwirth zijn nieuwe nummer Heroes vindt ik ook erg goed maar er staan meer mooie nummers op zijn nieuwe cd. Je mocht willen dat je als vrouw er zo uit ziet .
Jannick kwam koffie drinken en vragen of wij ook naar de Streetfood festival in Liezen gingen en het was nog mooi weer dus ja. Jan en ik hebben ons aan de Susskartoffeln met Sourcreme en Thüringer Currywurst te goed gedaan. De rest van de familie zat aan de verschillende Indiase Currygerechten. Jan en ik zijn ijs gaan halen bij de Italiaanse ijswinkel en dan naar huis gegaan. Het weer verliep toen snel maar het is nog steeds droog maar zwaar bewolkt. Theresa wil zo graag bij ons salpen dus als het van Mama mag en ja het is goed. Een logee vanavond. Voor het gemak is ze gelijk ingetrokken bij ons.
Helaas heeft Gröbming voor de 2e keer verloren bij das Gemeinde Duell het scheelde niet veel. Volgend jaar komt er een 3e. Gemeinde bij Prugger Michaelerberg . Gezellig nog meer wandelaars. Er was wel vraag naar een kortere afstand volgens de aanvragers omdat de afstand voor de kinderen wel erg lang is. Maar tja ik geloof dat de kinderen het makkelijker doen dan de volwassenen. Theresa kon nog rennen en springen wij konden amper de trap nog opkomen. Er stonden fotos op facebook en ik vond er 2 waar ik op sta bij het stoppunt in Lengdorf , een maal met Theresa en 1x zittende bij de kinderwagen met Ingrid en die wandelaarsstoet daar loopt Jan in het midden met lichtshirt en lichte korte broek camelkleurig. Weer een weekend voorbij volgende week zitten we op Krk.