De bouw van het 2e project bij Amadeus begonnen

Vanmorgen moest Jan er uit want hij moest om 8 uur bloedprikken. Ik ben wat later opgestaan maar om half 9 was ik al klaar. We hebben het noodweer van gisteravond weer overleeft maar veel plaatsen in Oostenrijk weer behoorlijk getroffen. Het zou vandaag slecht weer blijven maar bij ons is tussen de wolken de zon zichtbaar.
De hele morgen waren ze aan het zagen waar het nieuwe gebouw moet komen. Met hartzeer zie ik de ene boom na de andere neergaan. Dat houdt in dat we straks op een gebouw kijken. Het blijft onbegrijpelijk. Gezellig voor wie in hotel Amadeus boeken want die verblijven dan tussen de gebouwen. Ik denk dan ook dat de volgende stap is het neerhalen van hotel Amadeus om daar ook huizen te bouwen. Dit soort investoren maken alles in de regio kapot. Ze worden ook gewoon overal aangeboden voor de gastenverhuur. Ik hoor het nog de Burgermeister zeggen nee geen bouw voor toerisme.
Ik had gisteren en al wekenlang daarvoor gevraagd aan Jan wat hij met mijn roede gedaan had die eerst in de huiskamer hing. Daar had hij geen idee over. Dus hem gevraagd om even op te zoeken. Dan kwam hij gisteren . weer terug en zei geen idee. Vanmorgen zelf naar beneden en ik pak hem in een keer. Maar er zat maar 1 ophangbeugel dus Jan gevraagd om de andere 2 te zoeken. Een had hij er en de ander geen idee. Het ophangen moet wachten want Meli slaapt. Tussen de middag voor het eerst frikandellen uit de airfryer gegeten. Van Mora en echt goed.
Eind van de middag kunnen we goed zien wat er allemaal weg gehaald is. Die graven echt zoals ik al eerder schreef bij de vorige bouw naast onze buren van grondstuk tot grondstuk af. Tegen houden kan je het niet daar gaat veel te veel geld om. Dus de hele dag in de herrie gezeten van het kappen en zagen.
De avond was nog steeds bloedheet en benauwd ondanks de enorme plensbuien.