3.Adventsonntag

Schöne Adventszeit
Besinnlichkeit und Kerzenschein,
Adventszeit könnte immer sein!
Wo Menschenherzen off’ner sind,
sich jeder freut so wie ein Kind.
Wo wir des Nachbars Not auch seh’n,
und vieles besser dann versteh’n.
Ich wünsch’ Advent mir jederzeit,
viel Hoffnung, Mut und Heiterkeit!

De sneeuw blijft hoger maar ik geloof ook niet echt veel, wel koud en vorst en af en toe de zon. Ik moest er vroeg uit want om 5.45 ging Ingrid naar haar werk en Jannick heeft vannacht dienst in Gröbming gedaan zodat de Gröbmingers hun kerstfeest konden vieren. Hij kon wel mee eten bij het kerstdiner .
Helaas was Theresa dus ook om 6 uur wakker en haar humeur vandaag niet het beste. Tegen 10 uur kwam Jannick ook thuis. We hebben Disneykerstfilm gekeken , Theresa vindt het erg leuk en bij 1 filmpje moest ze ook heel hard lachen. Na het middageten ging Theresa slapen en wij beneden de kasten op zijn plek zetten en vullen en dozen leeg ruimen. Er moet nog vreselijk veel een plaats krijgen maar het is te zien dat we vandaag een hoop weg gewerkt hebben.
Tegen 20 uur keerde de rust bij ons weer want toen kwam Ingrid thuis en gingen Theresa en Jannick ook naar beneden.