Een super mooie zonnige dag.

Vanmorgen wel om een uurtje of 6 wakker , beetje dommelen en dan tv gaan kijken. Het was interessant dus lang blijven kijken en ik stapte net uit bed toen Ingrid met Sabrina kwam koffie drinken.
Na verloop van tijd moesten ze weer want Gabi kwam voor Sabrina.
Dan heb ik Jan geinstrueerd en naar de huisarts gestuurd en als het niet lukt kan hij me bellen. Dan ben ik gaan douchen en nog een koppie koffie. Buiten op het balkon het grootste deel van de kerstboom eraf gezaagd ,dat is ondertussen ook gortdroog dus dat brandt lekker.
De deur staat open want het is super buiten. Jan kwam weer thuis en alles was gelukt. De uitslagen gezien en ik moet toch even contact opnemen met de Dopplerkliniek want niet alles is goed. Voordat hij weer naar huis gestuurd word even op zeker gaan.
Eten gemaakt en samen met Jan gegeten. In de middag gerommeld en verder niet veel gedaan.
Mijn telefoon abo opgezegd , het kost me te veel om mijn nummer mee te nemen dus binnenkort bericht wat mijn nieuwe nummer wordt . Eerst afwachten want ik wil mijn Abo niet verlengen maar of ze dan ook een lange tijd aanhouden van 3 maanden geen idee. Je kan alles zo afsluiten op internet maar owee als je er vanaf wilt. Ze laten ook niets van zich horen .
Ook even gekeken bij Jan die verleng ik gewoon maar die zit bij een andere aanbieder. Daar zijn we zeer tevreden over.
De kachel snort weer lekker en het is zeer behaaglijk.

Wat vervelend om te moeten wachten en nog niks weten van je nummer