Stille Fronleichnam

Gistermiddag nog bezig geweest met delen van haar eerste communieboek te kopieren. Ze hebben van de voorbereidingslessen fotos gemaakt en een boek gemaakt dan kunnen daar de fotos van de eerste communie ook nog achter geplakt worden. Heel toevallig dat ze het boek nog nodig had anders hadden we het nooit gezien en nu is Ingrid het gisteren komen brengen. Dus we hebben het gelijk kunnen bekijken en gelijk ook voor mijzelf kopien gemaakt.

Vanmorgen was ik al om half 5 wakker een ernstige reflux gehad en heel erg benauwd. Duidelijk wat in de luchtwegen gekomen.
Tegen 7 eruit gegaan en de tafel dekken en om 7 uur kwamen Theresa en Jannick. Na het ontbijt heb ik Theresa geholpen met aankleden en haar haren mooi gemaakt. Zie foto die ik gemaakt heb. Half 9 was Ingrid daar en bleef Sabrina bij ons. Tegen half 11 waren Ingrid en Theresa terug uit de kerk en kwamen ze Sabrina ophalen. Jannick ging daarna naar Mark om in de whirlpool te gaan zitten. Dus we hebben het rijk alleen. Het was zeer warm en een 28 graden maar helaas in de middag begon het te verlopen. Ik heb spiesjes gemaakt en op de Tefalgril gedaan , een hele schotel vol. Buiten gegeten met Naanbrot. Nog een flinke berg over die kunnen we dan morgen eten want morgen heb ik Tortellini met Spinat en saus.
Een flinke poos buiten gezeten op het balkon , Jan had onze tuinstoelen van de zolder gehaald. Er kwam ook wat wind opzetten en ook die was fris. We kunnen de Sölkpass weer over . Ze hebben het stuk van 13 km geruimd en er lag tot 4,5 meter sneeuw. Een maand later dan anders. Mijn planten zijn blij met het mooie weer al is het nog een kale bedoening.
Kreeg een foto van Jannick met zijn vrienden in de badkuip-
Het was voor ons een zeer stille dag. Eind van de middag een smsje of het goed was dat ze de kinderen om 6 uur thuis zou brengen. Wat mij betreft ok- Dan tegen 6 belde ze om te vrahen of we de grote wagen nodig hebben, uh geen idee ik bel Jannick wel. Dan bleek toen ik belde dat die voor de deur stond en hij heeft haar zelf even terug gebeld en ja we nemen de grote wagen mee. Ik had gevraagd of ze een badpak voor Sabrina heeft maar nee die laat ze in een zwemluier zwemmen. Er zouden er zeker moeten zijn want Theresa had altijd meerdere badpakken of bikinis. Ik zoek straks hier nog even in de kast. Anders misschien eentje van Theresa aan. Ik vind Sabrina is 4 en ook al draagt ze een luier dan kan ze toch wel iets leuks aan.
Nu wachten tot ze komen want het is 6.

Leuk die foto's uit het communie-boek van Theresa!