Geen lente en geen winter vandaag

Oostenrijk, Schladming

Freitag 11.März
Vandaag is het helemaal niks met het weer, koud met in de middag maar 6 graden, nevelig donker en somber en geen zon. Af en toe wat miezerregen.
Jan ging weer beneden zich met de vloer bezig houden. Ik heb gevulde broden gemaakt, eentje een soort pizzabrood vulling met tonijn en de andere met spek en eieren en dan overbakken met kaas. Veel brood over van het uithollen en daar heb ik frikandel pan van gemaakt . Ik had daar altijd een vast kleine bakschaal voor maar ik geloof dat die weg is dus nu in mijn muffinvorm gebruikt en nu dus allemaal kleine frikandel pan . Jannick heeft er al van gegeten vond ze erg lekker , wij eten daar vanavond van.
Jannick was snel Theresa uit de Kindergarten halen want Oma had niet veel tijd moest om half 2 in Schladming bij de tandarts zijn. We gingen er van uit dat Jan gelijk door naar zijn werk kon maar ik was zo snel aan de beurt en klaar dat we zelfs na het boodschappen doen nog tijd genoeg hadden om naar huis te gaan. Jan nog koffie gedronken en dan weer terug. Was geen terrasjesweer anders had ik niet terug gegaan maar met die kou kan je moeilijk een paar uur jezelf vermaken in Schladming.
Na thuiskomst ook de houtkachel aangemaakt want ook thuis was het koud.
Morgen gaan ze verder met de vloer, het is een klein oppervlak maar met 6 deuren en posten waar het allemaal omheen en onder gelegd moet worden. Maar het ziet er prachtig uit.
Een poosje zitten fröbelen aan een plantenbak voor aan het balkon van het poppenhuis. Ondertussen hangt het ook al aan het poppenhuisbalkon. Nog niet helemaal naar mijn zin maar nog geen ander materiaal gevonden om het te maken zoals ik het had willen hebben.

Ondertussen is Jannick weg boodschappen doen en Jan weer terug van het werk. Theresa wilde tv kijken in de slaapkamer maar ik kreeg geen zender dus daar is Jan nu mee bezig. Ingrid komt pas ergens rondom 20 uur thuis als het niet later is.
Het is nu gelukt met een andere kabel, Jan had het anders aangesloten maar schijnbaar toch een probleem nu zit het weer als het was zonder het opnameapparaat ertussen.