Zo eindelijk weer een bijna normale dag.

Na alle feest en vrije dagen eindelijk vandaag weer een beetje normaal leven. Gisteravond wel een beetje laat gaan slapen . Er kwamen 2 filmen na elkaar beide best heftig en beide de moeite waard om te kijken . De eerste was Erik en Erika. De film gaat over de skister Erika Schinegger die als vrouw geboren is en zo ook opgroeid. Dan wordt ze wereld kampioene en mag naar de Olympische spelen maar na de onderzoekingen blijkt ze een man te zijn. Wat een onrecht werd haar aangedaan en wat een zware beslissingen . Ze werd min of meer gedwongen om zich om te laten bouwen tot vrouw maar er waren mensen die haar hielpen en ze besliste om man te worden. Hij leeft geloof ik nog steeds en heeft de grootste skischool van Kärnten. Ik had al eens een docu gezien over haar/hem. De vraag die mij bleef is zal de ÖSV zich ooit verontschuldigd hebben voor hun gedrag?
Daarna de film Astrid over het leven van Astrid Lindgren. Die had het ook niet makkelijk.
Was op een mooie tijd wakker en Ingrid kwam met Sabrina koffie drinken. Ik had een oude videoband opgezet voor Sabrina maar Ingrid en ik zaten ons te bescheuren. Ik weet niet zo snel hoe het heet maar het gaat over de Ark Noach maar aan bord zijn ook termieten en houtwurmen gekomen. We hebben hem nog niet afgekeken doen we bij de volgende koffiestop. Dan snel wat huishoudelijke klusjes en zowaar weer een was vol. Dan middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Om 13 uur zijn we op weg gegaan naar Bad Ischl. Het was bij ons tot we wegreden nog steeds super zonnig al kwamen er al wat wolkjes binnen drijven. Bij Bad Aussee regende het en over de Pötschenpass werd het echt zeikweer. We vonden de plek waar we hadden afgesproken probleemloos en Birgit was precies op tijd en konden we de stoel overnemen. Was nog even passen en meten want Jan kreeg hem niet erin. Ook een beetje eigenwijs dus ik ben naar achter gelopen een keer een flinke duw en alles paste. Dan bij dat slechte weer weer terug . We hadden wel wat angst want er wordt bij ons weer Blitzeis voorspeld. Maar het was aan onze kant nog steeds helemaal droog al was het nu wel dichtgetrokken. De stoel staat en is al in beslag genomen door Fiep. Thuisgekomen was Jannick er al want die stond op onze parkeerplaats dus wij de auto maar even buiten het hek gezet. Eigenlijk was het niet helemaal een normale dag maar het voelde wel als een normale dag. Al is het toch weer een korte week .
Jannick en Theresa hebben gisteravond weer geraucherd dat was dan weer de laatste maal tot de volgende kerst. We zijn weer gezegend en beschermd . We hebben de alten Weibe gemist dus we zijn niet afgestofd.
Theresa had vandaag haar Pokal meegenomen naar school, ja ze is trots en dat mag ook .