Zeer mistig vandaag

Oostenrijk, Schladming

Theresa kwam vanmorgen om in haar schoentje te kijken en dan ging ze weer. Gelijk eruit gegaan want wij moesten naar schladming want bij de GKK kan je alleen op maandag en donderdagmorgen terecht. Was een beetje druk maar dan waren we toch aan de beurt. Eigenlijk gewoon voor niets want alles is in orde. Nou ja dat weten we dan weer. Dan gelijk langs de internist om een afspraak te maken en ik kan zo waar al snel, 29 November. Thuisgekomen lekker aan de koffie want van het weer wordt je niet vrolijk, we zitten de hele dag in dikke mist. Ik heb koppijn door de warme Föhn en dit is het weertype wat ik echt niet mag dikke mist donker en somber af en toe wat regen en dan warme Föhn. Jammer voor de sneeuw.
Voor mezelf de spareribs in de oven, Jan vlees van gisteren dat ik extra gemaakt had. Lekkere rodekool zelf gemaakt en de feest versie met cranberrys en appel erin.
na het eten kwam Theresa Sint dvd´s kijken ze ligt helemaal in een deuk om de sintdvd´s waar dan de fotos van iedereen in voorbij komen en als sinterklaas dan zegt Theresa is 2 jaar of welke band we dan kijken dan zegt ze oh Oma ik ben nu al 4 he. Dan hoor je steeds oh mein Opa oh meine Mama.
Ingrid was vanorgen weer naar Rottenmann en het gaat nog steeds goed nu maandag weer Ze is nu 38 weken .Haar buik staat op springen. Ze is alweer een hele poos in de tuin bezig want nog niet alle heesters en struiken zijn terug gesnoeid.
Volgens mij heeft ze nog veel te veel wat ze wil doen voor ze gaat bevallen.