Bloedheet

Een hele slechte nacht gehad en erg veel maagpijn . Was ik tegen half 5 weer terug in bed gegaan gingen de alarmen (bleek later dat een Hongaarse auto van de Michaelerberg was gereden)
Ik dacht nog dan was het zeker Winkl die ik hoorde omdat ik Jannick niet hoorde gaan. Maar die is gewoon niet wakker geworden van zijn alarm. Hij had gisteravond een grote oefening en ik vond nog 2 foto ´s met hem op Facebook. Als je zo vroeg begint zoals Jannick dat doet , een hele dag werken en dan een grote oefening zou ik ook op zwart gaan. Het is de afgelopen 2 weken achter elkaar alarm en weer alarm. Dan ben ik toch weer in slaap gesukkeld en werd pas tegen half 10 wakker. Kom ik uit de douche zaten Jannick , Theresa en Sabrina al op me te wachten.
Theresa en Sabrina bleven bij ons en Jannick en Ingrid gingen een aanhanger halen en dan in Liezen een hek halen- Dus ik had Sabrina eten gegeven maar ze bleef erg onrustig en na een aanval ben ik met haar in mijn bed gaan liggen en ze viel tegen me aan in slaap en ik er weer uit. Ondertussen ging alweer het alarm en nu bij Pruggern een auto van de weg. Tja nu was Jannick niet in de buurt. Als er zo veel na elkaar komen is het wachten op de grote klap.
Einsatzreiche Tage für die FF Gröbming:
  • 14.08.: Kraftstoffaustritt auf der Hauptstraße. 11 Mann im Einsatz
  • 16.08.: Forstunfall im Sattental. 12 Mann im Einsatz, Storno bei der Anfahrt. Gemeinsamer Alarm mit FF Pruggern (Ortszuständig) und FF Michaelerberg
  • 17.08.: Abschnittseinsatzübung in Moosheim, 13 Mann bei der Übung beteiligt.
  • 18.08.: Verkehrsunfall, laut Erstmeldung mit eingeklemmter Person, am Pruggererberg. 18 Mann im Einsatz. Gemeinsamer Alarm mit FF Pruggern (Ortszuständig) und FF Stein/Enns
  • 18.08.: Fahrzeugbergung in Moosheim, 10 Mann im Einsatz. Gemeinsamer Alarm mit FF Michaelerberg (Ortszuständig)

Obwohl die Alarme dreimal untertags während der Arbeitszeit bzw. um 04:30 Uhr in der Früh erfolgten, konnte die FF Gröbming stets mit der nötigen Schlagkraft ausrücken.

Nadat Sabrina wakker was geworden ging het haar een stuk beter. Samen eten de restanten van gisteren dus snel klaar. Dan kwamen ze weer thuis.
Dus verdwenen Theresa en Sabrina.
Jannick ging grasmaaien terwijl Ingrid en ik toekeken . kinderen in de tuin gespeeld . Dan ben ik met Jan naar de Spar gewandeld en weer terug. Hij is nog erg slapjes maar op het wandelingetje veel bankjes. Waar hij geen gebruik van wilde maken.
Het was zeer warm vandaag en het schijnt ook nog de komende week zo heet te blijven- Wat wel erg lekker was dat er in de middag een aardig briesje kwam wat het aangenaam maakte.
Jan had nog met Angela gesproken. het is een komen en gaan van de vakantievierders. Randy en familie zijn terug , ik geloof dat Malcolm nog weg is ,van Kirsten en familie weet ik niet of ze alweer terug zijn. Bianca en familie waren bij ons en zijn weer thuis en nu gaat Angela met familie naar Borger op vakantie. In Nederland maken ze zich alweer op voor het nieuwe schooljaar. Hier duurt het nog wat.