Fronleichnam

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Woensdag
Jannick is gisteren eerder thuis gekomen van de training, heeft blessure aan voet , heeft vanmiddag afspraak bij Hannes om te tapen (kinesiotape). Hij is ook op de fiets naar beneden gegaan ipv met Jan mee want de brandweer hield een bbq als bedankje voor hen vooraf aan de laatste cursus avond. De Postbank is ING Bank geworden , al onze passen worden vervangen voor ING passen. Bij de normale rekeningen geen probleem want pincode bleef hetzelfde maar de activeringscode kregen we niet , hadden we allang voor de passen moeten hebben. Gelukkig kon het ook telefonisch zonder activeringscode. Maar we hebben 1 creditkaard, de nieuwe pas gekregen maar geen activerings en ook geen pincode want daar wordt het wel op veranderd. Kan niet telefonisch en ik snap niet waarom ze de passen aangetekend verzenden en de pincode niet. Nu maar hopen dat het alsnog komt. Ze kunnen alleen een andere pincode sturen maar ja als die ook niet aankomt. Ik dacht laat ik bellen ben binnenkort in Nederland misschien kan ik hem ergens afhalen. Niet mogelijk. Klantservice staat ook altijd groot geschreven bij de bank. Eerst 3 jaar voordat Jannicks rekening op Oostenrijk werd gezet nadat hij eerst nog op Australie was gezet. Zo vaak bellen en mailen en het helpt niets. Ik heb nu eindelijk ook zijn rekening veranderd naar een studentenrekening gekregen .

Fronleichnam donderdag 11 juni
Het weer begon goed vandaag, ik ben weer een stuk gaan nordic walken. We wilden eigenlijk vanmiddag de muzikale wandeling/nordic walking rondom de Ritisberg gaan doen. Maar rond om 12 uur werd het al donker en rond om 13 uur was er al flink regen en wind en het onweerde. Geen idee hoe het Jannick vergaat die is zijn telefoon vergeten en rond om 11 had Waldhuber gebeld zag ik. Het zou echt slecht worden het weer dus geen idee of ze toch de berg in Tauplitz op fietsen en ze kamperen. Hij heeft vannacht in Aich geslapen en is vandaar vertrokken. Ik wandel en nordic walk graag maar er zijn grenzen. Het was wel goed dat Jan er even langs is gegaan om te vragen of we ingeschreven staan voor zondag want ik heb geen bevestiging niets gekregen en dat gaf me argwaan. Normaal krijg je meestal gelijk een berichtje terug dat de inschrijving geslaagd is maar nu niets. Wel betaald.
We stonden dus niet ingeschreven, nu wel. Van Jannick kreeg ik voor de triatlon wel gelijk een berichtje met dat hij zaterdag pas hoeft te betalen.