Een beetje rondkijken en informeren.

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen om 6 wakker toch nog even dommelen maar ik moest er wel uit. Dikke mist , vannacht minus 12 en toen we wegreden nog altijd minus 11. Jan mij naar Christine gebracht en Christine mij weer naar de MEZ. Normaal loop ik vanaf daar maar nu was het nog altijd nevel en koud met min 7. Ik was er niet op gekleed. Dus Jan gevraagd om mij op te halen en om dan ook even in het centrum te komen. Ik had een heren winterjas gezien in de uitverkoop. het was de enige en ik dacht in de maat van Jan . Dus hij kwam en hij vond hem ook mooi gepast en ja past dus meegenomen. De jas was al meerdere keren afgeprijst en nu was alles wat afgeprijst was 50% van de laagste prijs. Geloof het of niet maar voor 15 Euro is Jan een jas rijker. Kunnen er van de 2 die hij heeft minstens eentje weg. Beide zien er niet meer uit dus misschien gooi ik ze beide weg anders trekt hij ze toch weer aan.
Thuis gekomen aan de koffie met Ingrid en Sabrina is echt bezeten van de liedjes robot. Als ze old Mcdonald hat n´farm hoort zit ze mee te zingen en hoor je Muh muh muh (dat zeggen de koeien hier) Er zit ook een microfoon aan en die houdt ze dan voor haar mond.
Ingrid ging haar auto even in de zon zetten want ze moest na het middageten Theresa en Zoe naar de Galsterberg brengen voor de skitraining , Bernd zou ze dan eind van de middag weer ophalen. Ik snel middageten gemaakt en met Jan gegeten. Dan naar Liezen gereden .Ik had gisteren een mail gestuurd naar Drei en extra vermeld dat ik mijn Abo niet wil verlengen. Ik had gisteravond al antwoord en zwart op wit , op de afloopdatum ik er vanaf ben . Maar er waren onduidelijkheden bij het afsluiten van een Abo bij Telering dus ik dacht dan maar bij Hartlauer vragen. Maar eerst naar de Dealer gegaan en wat mogelijkheden doorgegaan. Maar eerst maar eens afwachten wat ze in het ziekenhuis bij zijn controle zeggen. Alles ok dan misschien toch een andere auto leasen . Alle mogelijkheden op papier mee genomen. Dan naar Hartlauer maar daar werd ik ook niet wijzer en ze hadden de telefoon die ik wil niet meer . Ik heb nog tijd om te overdenken. (een week dan is de actie afgelopen) Nog snel wat boodschappen gedaan bij de Lidl en dan nog iets halen bij de Penny en naar huis . Was ondertussen donker en koud en half 6 thuis.
Dan nagezien hoe je bij de ING een telefoonnummer kan wijzigen . Nou dat kan dus niet moet je voor naar een kantoor. Morgen maar eens bellen want dat is een beetje moeilijk.
Tot nu toe is dat het enige probleem bij nummerwissel. Anders moet ik toch met nummer behoud aanvragen.
Het wordt allemaal zo moeilijk gemaakt.