Bijna eentonig maar weer super zonnig

Vanmorgen om 7 uur wakker en eerst de beesten maar wat gegeven voor ze me zouden opvreten. Wat tv en tegen 8 opgestaan. Gelijk de deur open gezet ook al was het pas 5 graden. Het loopt zo snel op. De keuken opgeruimd en ontbeten. Jan zijn medicijnen had ik gisteravond al klaar gelegd en ik zag vanmorgen dat hij het in zijn doosje had gedaan. Ik leg het nu in de verpakking uitgeteld neer. En dan ochtend , middag , avond en 2x daags. Hij is niet van plan zichzelf bij de tijd te houden dus probeer ik het zo om hem bezig te houden. Het is nu zo erg hij staat op , ontbijt gaat zitten en blijft wanneer er niets moet de hele dag zitten met zijn telefoon. Vanmiddag een klusje voor hem, we gaan al het karton naar de gemeente brengen. Jannick en Meli hebben alles al plat gemaakt en bij elkaar verpakt dus wij hoeven het alleen in en uit te laden. Dan heb ik mijn emmertjes vol met vet dus omruilen voor nieuwe en er gelijk ook 2 voor beneden meenemen. Dan staan er 3 grote zakken voor de Caritas die hopen we ook weg te brengen en nog wat elektro voor de gemeente. Klein elektro kunnen we hier wel afgeven. Dat gaat ruimte geven. Een doos met glas hebben we ook nog. Dan hebben we weer plaats om nieuwe weggooi dingen te stapelen. Want ik geloof dat ze nog niet alles hebben uitgepakt , de lust is er even bij allemaal vanaf. Ingrid laat niets vanzich horen. Vrijdagkomen de meiden daar verheug ik me enorm op. Ik mis de kinderen heel erg. Het is dan nog niet Jannicks tijd maar dan moet ze werken en kan geen andere inzetten want wij zijn nu het allerlaatste en dan moet Jannick ook de eerste dagen van zijn tijd met de kinderen aan haar inleveren. Hij zei me ik doe voorlopig maar over het bolletje aaien want anders komt er nooit een eind aan. Maar dit is weer zo´n voorbeeld dat vrouwen misbruik maken van een scheiding en kinderen.
Dan maar met Jan samen de auto gevuld en die is nokvol en alleen voor de gemeente. Dus dan moetenm we nog een keer apart voor de spullen voor de caritas. Dan zijn 4 grote zakken vol geworden want ik had ook nog het een en ander en ook nog de houten gordijnrails , maar dan loont het tenminste.
Ondertussen ook nog even naar de Spar en de Unimarkt.
Ongeveer kwart over 3 thuis en we hadden net alles boven gebracht toen de telefoon ging. Tot grote verrassing was daar Rob die koffie wilde komen drinken. Dus die kwam een poosje later en het was gezellig zo als altijd. Jannick kwam Thuis en die kwam mee naar boven . Ik had wat Minestronesoep en hapjes gemaakt . Nog later kwam Meli ook thuis en ook boven. Ergens verdwenen Meli en Jannick weer naar onder en nog iets later vertrok Rob naar huis. Onverwacht toch weer een hele leuke dag gehad en ook zeer werkzame dag. Ik heb zelfs nog wat aan mijn fotos van 1995 gedaan dus ik ga stapje voor stapje vooruit.