Langzaam aan richting kerst

Dienstag 1.Dezember
Nog steeds donker somber nat en winderig alleen geen orkaankracht meer.
Met Jan samen even een rondje met de auto gedaan, eerst huisarts recepten halen, postkantoor voor de kerstzegels, NKD om rond te kijken, apotheek medicijnen halen, kapper afspraak gemaakt ,bank kijken of mijn nieuwe pin er is en om een nieuwjaarsmunt te bestellen en dan tijd om naar huis te gaan.
Ik was bezig met het voorbereiden van het eten kwam Ingrid met een schaal groentepasta met kaas en een salade konden we gelijk et ijn allen aan tafel. Ook zelfgemaakte koekjes gekregen lekker.
Na het eten maar de gehaktballen en andijviestamppot voor morgen gemaakt en er staat een stuk vlees in de oven voor ….... nog geen idee. Misschien vries ik het wel in maar ik was vergeten dat gelijk te doen en dan braad ik het maar eerst.
Straks naar de kapper ben helemaal happy, kwam er maar niet van.

Stond weer een stukje in een krantje van de brandweer, heb ik maar weer ingescand.
Vind het leuk om te bewaren.

Theresa helemaal blij dat Opa haar armband gemaakt heeft en Sint een Adventskalender had gebracht.
Theresa helemaal in tranen omdat ze het begrip Adventskalender niet snapt , ze wil alle deurtjes openen en de chocola eten.

Ingrid heeft weer heel erg lekkere koekjes gemaakt, nu zeg maar rumkogel maar dan zonder rum maar ze smaken heerlijk.
Theresa was weer stout zat bovenop de eettafel en Ingrid sommeerde om haar eraf te komen maar ze bleef zitten en Ingrid strak aankijken. Ze ging er dus niet zelf af soms is het een …....!!!!

In de avond mijn kerstkaarten gedaan en de bedankkaarten van Ingrid en Jannick er gelijk bij. Kunnen nu op de bus.

he he na enige moeite en mails weer aangemeld!!!!