Een vleugje winter

Jannick is jarig
Ich wünsche dir viel Glück und Segen
auf allen deinen neuen Wegen
Las dich von deinem Herzen führen
und andere deine Liebe spüren

Auf einen trockenen kalten Jänner folgt viel Schnee in Februar.
De dag begon eindelijk droog en tegen de middag werd het zelfs licht en de zon kwam flauw door. Een hele verbetering ten opzichte van de afgelopen dagen. Ze geven vanaf half januari weer winter op en in februari komt de echte winter (zeggen ze). We wachten maar af , de sneeuw is de afgelopen tijd vooral hoog gevallen in de bergen.Zelfs in Wenen, Burgenland en Niederösterreich ligt sneeuw en wij zitten in het groen. In de stad Wenen lag zelfs sneeuw. Vanmorgen vroeg hoorde ik al een smsje binnen komen, van jou Diane bedankt voor de felicitaties. Ik heb Jannick gebeld om te feliciteren want die werkte alweer en komt niet thuis aansluitend nachtdienst RK.
Jan is alweer de hele morgen beneden aan het rotzooien, vuil opruimen, houtjes hakken,en wat hij al zo al beneden verzinnen kan. (daar heb ik meestal geen idee van). We eten wat later want Jan moet laat werken en is pas ergens rondom half 8 thuis, Dan moet hij nog avondeten dus als we in de middag een beetje later eten komt dat voor hem wel beter uit. Vanmorgen maar weer eens met waarbenjij. gemaild want telefoneren gaat niet meer. Ik zou ook onbereikbaar zijn als er zo veel problemen zijn. Nadat ik de albums van Annemarieke had gekregen zag ik toch dat er nog eentje ontbrak die wel betaald is. De fotoruimte van de nieuwe site die ik sinds enige tijd heb is ook weg. Omdat het verlopen zou zijn maar dat is pas na een jaar. Meerdere mails gestuurd maar ik krijg gewoon geen antwoord. En dan krijg ik eindelijk op een hele boze mail antwoord en staat er maar het verloopt na een jaar maar het is geen jaaaaaaarrrrrrrrrrrr-
Na 6 maanden werkt alles nog steeds niet waarvoor ik heb betaald.
Vandaag de servieskast uitgeruimd, ik heb zo veeeeel kop en schotels en ik gebruik ze nooit. Nu het grootste deel in een doos gedaan voor de Caritas winkel (of wel Carla) We gebruiken kleine mokjes voor de Senseo, grote voor de thee, super grote voor de chocolademelk dus wat moet ik met zo veel kop en schotels. WEG ERMEE!. Ik heb nog een wit servies ergens beneden staan had ik voor Jannick gebruikt en is nog compleet. Ik denk dat ik het omruil met die van mij want de tekening op de borden helemaal weg of verbleekt. Kleine stukjes eraf. Het was ooit een 18 persoons en met een wit servies koop je makkelijker iets bij. Jan moet het alleen nog zien te vinden. We hadden al het een en ander staan omdat we er niet aan toe zijn gekomen. Bv de eethoek van Ingrid die naar de Caritas moet. Het begint zich nu wel te lonen om even te keer te gaan.