Het weer hinkelt op 2 gedachten

In de morgen regen, later leek het of de zon door zo komen maar na een poosje regende het toch weer. Het was minder koud dan de afgelopen week en in de middag won de zon steeds meer en werd het vochtig warm. Dat waren goede vooruitzichten voor de avond.
Ik heb mijn bed afgehaald en alle was gedaan 3 stuks en gedroogd zodat als het mooie weer zou komen ik dat niet meer hoef te doen. Geen Dominik dit weekend dus alle tijd aan me zelf. Niet heel vroeg opgestaan. Jannick kwam met Sabrina koffie drinken uiteraard duurde het niet lang dat Theresa er achter aan kwam. Die wilde graag aan Papa laten zien wat Scula is. Dus die ging daarmee aan de gang. Middageten maken en met Jan samen eten. O nee Theresa bleef ook maar wilde graag een paashaasje schnitzel erbij. Dat kan allemaal . Ze wilde maar buitenspelen maar het was veel te nat. Later kon ze toch buiten spelen.
Ingrid had vorig jaar de 2 bomen verzet de ene is een perenboom die heeft ze gekregen toen ze het huis kochten van de bank en de ander is een appelboom die ze kregen van de gemeente na Sabrinas geboorte. Helaas de appelboom werd zwart en deed niets. Maar ze hadden hem laten staan en nu ontspruit aan de onderkant toch een nieuwe boom. Het lijkt bijna symbolisch.
In de middag won echt de zon al bleven er wel zware buien overtrekken , het was ook gelijk warm en het voelde door al het vocht nog warmer.
We besloten om even na vijven naar Schladming te gaan waar we om 19 uur met Jeannette en wie er verder wilde komen van de Steierdutchies of Nederlanders.
We konden probleemloos onze auto op ons eigen stekkie kwijt en het was niet super druk maar wel gezellig veel mensen. Ook wel op elke hoek zwaar bewapende mlitairen , heel veel politie en bij het Falkenhof hotel leek het wel een oorlogssituatie zo zwaar was het daar vergrendeld. Overal wapperden de Europese vlaggen wat het zeer kleurig maakte. Ik had voor de zekerheid wel een regenjack en een trui meegenomen. We hebben wat gegeten en zijn tegen 7 uur naar Maria´s Mexican gegaan. Waar al snel Jeannette kwam en we zijn op het terras gaan zitten. Dat was reuze gezellig met het Planai concert op de achtergrond. De man van Jeannette kwam even voorbij om dag te zeggen en later kwam een bekende van haar ook Nederlander . Dus we bleven met zijn vieren, hadden het reuze naar ons zin en we vinden het voor herhaling vatbaar. We dachten dat we de vriend niet kenden maar de wereld is klein. Hij herkenden Jan want hij heeft samen met Jan de Nordic Walking opleiding gedaan in Gröbming . Lang geleden want we woonden toen nog in Nederland.
Nog even de felicitaties voor mijn zwager Manfred
We waren rondom 11 uur´s avonds weer thuis en nog een poos blijven zitten.

Was het concert ook leuk? (Zag wel wat op Facebook voorbij komen)