Zwembadfeest viel deels in het water

Vanmorgen werd ik pas om half 9 wakker en zowaar ook nog fit.
Koffie drinken met de familie en dan middageten met Jan samen. Eigenlijk wilde Ingrid met Theresa naar de kerk maar Sabrina was al vanaf 3 uur wakker dus die hadden geen fut.
Dan naar het Panoramabad, het was uitgemaakt dat Jannick met de auto zo gaan want die moest om 5 uur bij het RK zijn dan ging hij met een aantal naar de bios. Ingrid zou met de kinderwagen gaan met Sarina en wij gingen dan ook wandelen. Staan we buiten kant en klaar gaat Jannick de auto inpakken en daar verdwijnt ook de kinderwagen in dus ik zei hem maar we gaan toch wandelen. Nee zij gingen met de auto en Theresa dan met ons lopen. Dus ik zei dat ik dat niet zo leuk vond. Maar goed wij aan de wandel en we zijn bovenlangs gegaan en dan naar beneden naar het bad.Zitten Ingrid en Jannick op het terras met Sabrina dus Jan en ik ons een plekje gezocht parasol opgezet enz. We hadden een mooie plek konden liggen of zelfs op een houtenbank zitten. Dan komt Theresa en zegt dat ze wil zwemmen en ik dan moet je bij je vader en moeder zijn. Ja maar die hebben geen badkleding mee. Ik heb gevoeld aan het water en het is mij daar te koud. Geen idee waarom ze naar het zwembad zijn gegaan. Ook het babybad is gewoon koud. Dus daar wil Ingrid met Sabrina niet in. Leni was ook met haar zusje en Opa en Oma daar dus ik was bij de glijbaan met Theresa en Leni en keek bij het zwemmen van Theresa. Het trok rondom helemaal met echt zwarte wolken dicht. Theresa wilde wel een petje maken en ging met vriendinnetjes petje maken. Echt heel leuk en ze heeft er ook eentje voor Sabrina gemaakt. Het voetbaltournooi in zo´n bak was in volle gang en had veel bekijks. Het begon te druppen en het onweerde een stukje verder dus we vonden het geen goed idee om in het water te zijn. De familie heeft Jan meegenomen en Theresa bleef bij mij en we zaten met moeders vaders en kinderen aan tafel en frites eten. Dan kwam Jan want die had onze auto opgehaald en dan ook wij naar huis. Het drupte steeds maar het echt slechte weer schijnt ons weer vooorbij te gaan. Theresa mocht bij ons haar nieuwe film kijken van Winx. Ademloos zit ze dan vol spanning te kijken. Ik had voor Jan en mij Bauernkrapfen meegenomen en voor mij te veel dus ze mocht een stuk van mij eten.
Nu kijkt ze in de slaapkamer tv. Het is nu pas 5 uur maar het is al aardedonker. Een deel van de tv zenders doen het niet (Duitse) vast door dat er ergens slecht weer is.