Nog meer klussen

Vanmorgen om 7 uur wakker van de wekker. Maar lekker blijven liggen en pas om 8 eruit. Jan heeft zo als altijd nergens last van maar ik een behoorlijk zere arm met een blauwe plek. Vandaag niet naar de sport school maar klussen. Ik heb de badkamer af gemaakt. Jan heeft een groot deel van het trappenhuis gedaan. Een deel moet helaas een tweede keer.
Dan heb ik middageten gemaakt en met Jan gegeten. Partij rommel geruimd.
We zijn volgend jaar 25 jaar getrouwd , we vonden het een reisje waard, We gaan dan in november een rondreis maken door Rhodos en Ägäis 15 dagen. Het is dan niet meer zo heet en met een beetje geluk toch nog 20 graden. We hebben alle maaltijden bijgeboekt dus daar hoeven we ons niet druk om te maken. We vliegen vanaf Munchen. Dan gaan we denk ik een dag eerder met de trein en reizen vanaf daar ook een dag later met de trein terug.
Dan zag ik dat de reeen er weer waren met zijn viertjes. Toch altijd een leuk gezicht. Er was eens iemand die zei wat raar die zie je toch alleen bij ochtendgloren of schemering. Maar wij zien ze overal en altijd gewoon overdag. Het was nu half 3.
Dan zijn we de zakken met kleding gaan weg brengen en gelijk even naar de Billa die hadden melk in de aanbieding . Maar de datum vond ik te kort. Maar wel goulash vlees meegenomen die bleek ook in de aanbieding en het scheelt de helft dus dat is best veel. Dan nog even naar de Spar en klaar. Ons weekend kan weer beginnen.
Mijn fotoboek was bij de post weer helemaal blij mee. Dan ook maar gelijk een nieuwe gemaakt van 1980 tot 1989. Dus weer afwachten.

Ziet er weer keurig uit dat kan je weer afstrepen