Stefanitag

Eindelijk een lange nacht geslapen, slechts eenmaal eruit maat weer in slaap gevallen. Ik was ook vroeg in bed gisteravond en in slaap gevallen.
Jannick kwam boven dus opgestaan en ik had net het hele ontbijt op tafel toen de telefoon ging en dus werk aan de winkel voor Jannick. Hij moet naar Obertauern daar schijnt bij een aantal grote hotels niets meer te gaan dus een hoofdriool met problemen. Hij is gelijk weg gegaan , hij moet eerst naar Schladming zijn rioolvrachtwagen halen, die moet ook eerst afgevuld worden met water. Hij hoopt dat in de tussentijd de zon voldoende doorkomt zodat hij niet al te veel problemen door de vorst krijgt aan zijn wagen. Voor hij op Obertauern aankomt is hij 1 ½ uur verder dan werken dus de zien we voorlopig niet terug. Toen hij wegreed was het bij ons nog -4 en aan de grond nog enige graadjes meer. Maar de zon komt aldoor.
Samen met Jan wat gegeten, van de overgebleven paprika´s soep gemaakt. Jannick kwam pas tegen drieen weer thuis en had voor ….... met de korte achternaam gewerkt. Ze hadden eerst een installateur moeten bellen hadden ze niet gedaan, Jannick kon het niet oplossen dus moesten ze nog steeds een installateur bellen. Installateur doet het binnen en als het daar niet is komt Jannick in het spel. Hij heeft een kop soep gegeten en een koffie gedronken. We hebben vanavond warm gegeten en is hij ook komen eten. Dan is hij weer gegaan- Hij hoeft morgen niet vroeg op pas om 9 uur beginnen maar weet nu al dat er ook nog extra werk is. Een beetje bank hangen en tv kijken.,
We betrapten Fiep terwijl hij in de kerstboom lag en Felicia die aan het spelen was met het nieuwe speeltje die Yasmin en Pascal hadden meegenomen.

De fotos met de verkeerde datum heeft Theresa met haar camera gemaakt.