Sabrina is wel onze Spaßvogel

Vanmorgen om kwart voor 6 wakker en gelijk de wekker uitgezet en de babyfoon aan dan de tv aan . Kwam Ingrid toch nog tegen 6 om te zeggen dat Theresa om kwart over 8 kan deelnemen aan de videoconference van Team. Leuk en aardig maar als ze mij dat gisteravond had gezegd had ik op mijn gemak even kunnen kijken of alles werkt want ik heb het wel bij de vorige lockdown op mijn pc gezet maar dan heb ik het alleen gebruikt om haar huiswerk en de berichtjes te lezen. Op de vroege morgen staat eerlijkheids halve mijn hoofd er niet naar om met de PC te stoeien. De kinderen meldde zich om 7 uur en Jan is Sabrina gaan halen , Theresa komt zelf. In bed wat Kika kijken en dan ben ik gaan douchen en aankleden en dan daarna de Pc aan en alles afgesteld. Tegen Theresa gezegd dat ze zich ook moest aankleden. Ontbijt had ik haar al gegeven . Om kwart over 8 begon het en alles werkte en Theresa alleen gelaten in de huiskamer met de deur dicht. Ik Sabrina gaan aankleden en Jan douchen. Dan Sabrina in de keuken haar ontbijt gegeven en om 9 uur was Theresa klaar met de Videochat. Daarna mochten beide kinders in hun schoen kijken en Sabrina is dan zo blij. Vandaag van die chocofondant kikkers in de schoen.Sabrina blijft maar zeggen hm hmmmmmmmm. Gisteravond kwam Ingrid even voorbij en Sabrina gelijk in haar schoen kijken of er al wat in zat. Ik vind het wel lachen.
Nu aan mijn koppie koffie . Sabrina mag nu Kika kijken en Theresa is naar de keuken verdwenen met haar telefoon. De tijd gaat zo wel snel . Het heeft een paar graden gevroren en nu super zonnig en blauwe lucht. De sneeuwgrens zakt later op de dag naar 1000m en morgen zouden wij dan geloof ik ook sneeuw krijgen , ik weet niet precies of dat vannacht gaat komen of dat het vrijdag op zaterdag zal komen. Het zakt dan naar de 600m en wij zitten op de 800m dus vallen dan ook in de prijzen uh ik bedoel sneeuw.
Weer wat langer ging de chat telefoon en het was Zoe die met Theresa wilde praten en spelen. Dat heeft Theresa tot het middageten vol gehouden. Ik had ondertussen boerenkool stamppot met rookworst gemaakt. Dan middageten en Sabrina vond het zo lkker dat toen ze haar bord had leeggegeten op die van mij wees en op haar zelf en ik het restant van mijn bord aan haar heb gegeven. Theresa eet niet geen ontbijt geen middageten ze hoest echt enorm en is niet fit. Ingrid geeft haar al een paar dagen Zwiebelsaft maar het helpt gewoon niet. Eigenlijk zou ze vandaag ook naar school gaan maar al thuis gehouden. Ingrid wil vanmiddag met haar naar de arts in Öblarn die nog praktijk vanmiddag heeft maar of dat gaat lukken.
Ze kon inderdaad met Theresa naar de arts. Sabrina is bij ons en die dacht laat ik die schoorsteen eens van binnen gaan bekijken want ergens moet de chocolade vandaan komen. Dus ze was er in gekropen en dan gaan staan en kon geen kant meer op . Jan en ik lagen compleet in een lachstuip en ondertussen probeerde ik haar er uit te krijgen. Ze moest er zelf ook wel heel erg om lachen.
We wachten nu tot Ingrid met Theresa terug komt.

Wat staat Sabrina al weer stevig op haarbenen, dat valt gewoon op, wat gaat ze goed vooruit