Kennismaking bijeenkomst Nederlanders in Oostenrijk

Samstag 29.November
Bah hele dikke nevel en koud met 3 graden.
Vanmorgen eerst even met Jan naar de Landmarkt en ja daar hadden ze oase en steekspelden en draad. Thuis gekomen aan de gang gegaan als Krea Bea, voor het eerst van mijn leven een kerstkrans gemaakt , ook heb ik gelijk mijn adventstuk gemaakt beetje laat maar op tijd want morgen is de eerste Adventssonntag.
De overige takken gebruikt tegen het net waar het vogelhuis komt. Jan is al dagen er aan bezig en ik geloof dat het een villa wordt, volgens hem is het morgen klaar. Ik ben gespannt.
Straks is de eerste kennismakings bijeenkomst van Nederlanders in Oostenrijk uit onze woonomgeving en dat ruim genomen. Iedereen is welkom. Ben wel nieuwsgierig hoeveel mensen er echt komen.

Ik ben helemaal tevreden met de opkomst, we waren vertegenwoordigd van Hohentauern tot Sankt Michael im Lungau en dat met ontzettend gezellige en leuke mensen.

Daarna met Jannick en Jan nog in de Speisenkammer doorgezakt, ik kan me niet herinneren hoe lang geleden ik …...........................was- helemaal gezellig en gelukkig-