En daar is de zon weer ,

Vanmorgen wakker van de wekker en slecht geslapen. Kwam moeikijk in slaap en werd steeds wakker. Nog even een rondje ontbijt tv en dan de ochtenddingen gedaan.
Dan was het tijd voor de sportschool dus op mijn gemak gaan lopen en het was frisjes. Dan mijn training gemaakt en poeh dat valt me zwaar. Dan op weg naar huis en het was al een stuk lekkerder in de zon. Thuisgekomen douchen en omkleden en een kop koffie. Het middageten voorbereid. De grote winkel ga ik maar verkopen en dan krijgt Sabrina het geld . Dus de bak met alle spullen uitgezocht. Bijna alles nieuw. Jan haalt de winkel uit elkaar die zetten we dan boven in elkaar en alles fotograferen en op internet zetten. Een stapel administratie uitgezocht en nu bijna tijd om te gaan eten.
Het konijn heb ik eergisteren nog gespot maar daarna niet meer. De hoop dat ze terug komt als het koud wordt kan nog even duren. Het is het laatste konijn en we kunnen niet vinden waar ze ontsnapt. Als de winter komt is het helaas pindakaas tenzij ze terug komt.
Met jan samen gegeten . Dan ging hij fietsen en zie bij terugkomst heeft hij het konijn gezien en gevangen. Weten niet voor hoe lang ze erin blijft. Ik heb wel een hoek waarvan ik denk dat ze er toch door kon dicht gemaakt. We zullen het zien.
Dan verdrietig nieuws de Wilma de moeder van Lisa en oma van Ryan is gestorven. Dit is waanzinnig snel gegaan. Het is als je ouder wordt een kaalslag onder familie vrienden bekenden. Het laat je wel voelen dat de tijd eindig is.