De week weer door het midden.

Vanmorgen om 6 uur wakker en tot 7 wat ontbijt tv gekeken. Ondertussen mijn ontbijt in bed opgegeten. Dan om half 8 Jan eruit gestuurd om te douchen. Ik ging weer naar Christine. Een drukke dag vandaag. Eind van de middag heb ik een uur met een onderzoeksbureau van het ministerie. Dan moet ik voor die tijd al omgekleed zijn want we moeten dan gelijk hop de auto in naar de bios waar de premiere van de film Downwash over Apie is. Downwash heeft iets te maken met de wind om
nder het rotorblad. Mijn middageten is al klaar dus dat schiet dan ook op.
Gezellig met Christine haar keukenkasten geruimd ondertussen kwekkwek. Dan Jan gebeld dat hij mij kon halen. Thuis eerst even een kop koffie en een douche. Dan het middageten opgewarmd en gegeten met Jan. Ik heb snel voor ik ging douchen nog even het laatste raufaser gedaan en ik vind het prima eruit zien.
Het is klamwarm en in de middag trok het helemaal dicht. De week is weer doormidden gezaagd en de langste dag hebben we ook alweer gehad. Waar blijft de tijd.
Ik had vanmorgen vroeg de was erin gedaan en die was klaar voor ik naar Christine ging dus in de droger voor ik wegging. Had Jan het weer uitgezet omdat hij dacht dat het klaar was. Dus nog maar een keer aangezet en gelijk nog een was erin gedaan. Is alles weer weggewassen. De plekjes op de vloer in de keuken weggeboend die erop gespat waren met het raufaser erop doen. Vind het wel weer genoeg voor vandaag.
Eind van de middag had ik mijn vraaggesprek die duurde precies een uur. Dan nog snel een kop koffie en op weg daarna naar de bios. De bios was uitverkocht en de film interressant. De jonge regisseur had naar mijn gevoel nog wat meer eruit kunnen halen.
Dan snel naar huis en het goot echt van de regen. Thuis nog wat tv en dan toch naar bed gegaan,