Koud , koud, koud.

Oostenrijk, Schladming

Koud,Koud,Koud
Ja na de hitte hebben we nu extreem koude. Eerst kwam er sneeuw op 2000 m maar het is nu al gezakt naar 1600m.De bergen zijn wit en de windtemperatuur was vanmiddag -3 en de temperatuur was 8 graden.Verder hebben we enorme regenbuien en windstoten.
Afgelopen week was het regeneratietraining met 1x per dag trainen , deze week is het al weer 2x per dag trainen.Ik doe hardlopen,nordic walken,rolskien klassiek, rolskien skate en biken.
Ik vind het nog steeds geweldig.hier.
Voor Randy en Laura “ZET hem op”

Tot mijn grote vreugde zijn we vandaag Oma en Opa geworden van een prachtige kleinzoon met de namen Björn Anthony.
Jannick is dus nu oom.

8 augustus 2005 14:14 | Door: joycie KOUOUOUOUd daar zeg ik krijg het al koud als ik eraan denk. niet dat het hier zo warm is met die wind en regen.

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:10:26

8 augustus 2005 16:22 | Door: Ilonca Heeeeeeej die Jannick Uhmmmm nja hoegaatie dr nu mee? Met mij goed, ik ben nu nog in Zweden en had nog niet eerder door dat je zo'n site gestart had (ik kijk hier niet zo vaak mn email), wel tof! en minder vermoeiend want anders moet je aan iedereen telkens hetzelfde verhaal vertellen ;-) Maarre ik ga zo eten dus, nja ik spreeek je nog en heel veel plezier je red het zeker wel!! Kusss Ilonca

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:11:10

8 augustus 2005 20:10 | Door: Randy & Laura Nou wij hebben hem opgezet hoor!! hihih.. Laura heeft na 7 uur toppresteren een zoon op de wereld gezet die de naam Björn draagt. Je bent nu oom!!!! Veel suc-6 daar in de natte kou...

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:11:45

8 augustus 2005 20:45 | Door: Angela Hey Broertje!! Ik hoorde dat je ook op tv was van Pa. het klinkt allemaal heel leuk joh! echt helemaal top dat je het zo naar je zin hebt, en ik ben ontzettend trots op je!! Als je je adres al weet geef het dan ff door dat kan ik je wat opsturen!! En natuurlijk gefeliciteerd met je kleine neefje!! tot later en groetjes aan nicolette! x Angela

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:12:03

9 augustus 2005 05:56 | Door: LaLa Heey Ik hoop dat je t leuk heb :P Ik lees al je berichtjes wel hoor, alleen ik reageer niet zo veel! Ik hoop echt dat het cool is daar! En voor randy en Laura: Gefeliciteerd :D -xxx- Laura (Ja, jannick's ex ;-) )

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:12:32

9 augustus 2005 09:02 | Door: jorran heeeeej jannick!!! Lekker toch? ;) Ik vind het super gaaf voor je dat jij het ook nog super vind daar :P Groetjes jorran P.S. Gefeliciteerd met je kleine neefje!!!

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:12:51

9 augustus 2005 11:26 | Door: claudia hoihoi, mooi dat je het daar leuk vind. nog heel veel plezier. -xxx- claudia ps. gefeliciteerd randy en laura

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:13:07

10 augustus 2005 19:55 | Door: Angela Hee!! ff een vraagje, kan je Den er ook ff bij zetten? mailadres is drruesink1976@hotmail.com Thanks!! love u x

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:13:27

16 augustus 2005 09:25 | Door: kevin hey boonhoofd hoesty daar man beetje verzwijguh dat je een site had gestart he :P gier maar kheb hem gevonden via vasa sport ik ga woensdag naar kroatië voor me eerste world cup khoop dat ik de top 15 haal dan mag ik naar de wk van frankrijk en jij ook doorzetten he en laten sien dat de training van erik niks waren laterzz he spreek je wel

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:13:46

16 augustus 2005 14:11 | Door: Inky Haay papa, alles goed daar in dat land (wat veels te ver weg is!!) Ik ben zelf ook verhuist nu, en ik heb net un paar minuten internet, maar ik ben er wel heel blij mee, ik hoop dat je het naar je zin zult hebben, ik heb je alleen wel een beetje gemist op de summoning.. als ik dit nou 4 jaar vol houd, dan zie ik je wel weer (of misschien een keertje in een vakantie.. kamp zal wel anders worden zonder jouw. Maareh.. ik ga nouw, want Lisz word een beetje ongeduldig:P daaaaaag.. -XxXxX- Inky