Nog steeds veel pijn

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Maandag 6 juli
Vandaag heel veel pijn en mijn gezicht is nog steeds niet dun. Het trekt en jeukt en echt pijn.
Ik heb me ziek gemeld op school want ze gaan de hele week leuke dingen doen die me 50 euro kosten en die ik met mijn zomercard ook kan doen.
Ik heb wat administratieve dingen moeten doen want mijn moeder vind dat ik mijn eigen zaken moet kunnen doen. En een poosje geslapen met pijnstillers.
In de avond kwam Carolien met de Herzog compressie kousen. Dat passen was lachen (als een boer met kiespijn) want je trekt ze niet 1,2,3 aan. Jannick

Maandag 6 juli
Jannick heeft zich ziek gemeld op school. Hij heeft heel erg pijn zijn mond en ze gaan met school de hele week pret dingen doen die ook nog 50 euro kosten. Jannick zei ook al die dingen kan ik ook met mijn zomercard doen en dan kost het niets. Hij heeft een poos geslapen en is daarna toch wat gaan lopen.
In de avond kwam Carolien de Herzog compressie kousen en tubes brengen. Het valt niet mee om ze aan te trekken maar het voelt heel goed als je ze aan hebt. Jannick was er handiger in met aantrekken dan ik. Nieuwsgierig hoe het ons bevalt.

9 juli 2009 14:15 | Door: jopie verkade Hoy Nicollete en Jan wat is het leuk om weer het een en ander van je reisverslag telezen en zo blijf ik een beetje bij van jullie wel en wee wat is het naar van de kaak van Jannick ik hoop dat het weer snel beter word wij zitten net als jullie in de regen maar dan op de camping voor de rest is alles goed ik hoop met jullie ook jan en ik denken nog vaak aan de vacantie en de ontvangst van ton wij hopen het nog eens over tedoen nu tot ziens of horen kus jo en jan

molenaar.ruesink 2017-09-21 20:38:46

12 juli 2009 21:34 | Door: jeannette Zo, dat is nog eens een prachtige prijs ook !