Dooiweer met een hoofdletter en heel veel zon

Een beetje laat ingeslapen maar dus ook lekker laat wakker geworden het was al kwart over 9. Jannick belde om te vragen of alles goed was en of ik gisteravond lekker in de Infrarot was en de verlichting me bevallen is. Hij had namelijk ervoor met Jan samen de eindelijk binnen gekomen schakelaar ingebouwd. Kan dus nu veilig door het hele trappenhuis.
Na het opstaan weer kasten ruimen, gaat hardstikke goed en nu is het wachten op de nieuwe dan hoef ik niets meer uit te zoeken. Jan heeft de mand met lampen uitgezocht, we hebben bijna overal in huis spaarlampen of led of wat dan ook als het maar zuinig is. Maar een hele grote mand vol met reserve lampen. De spotjes hebben we niet meer de lampen met die pin lampjes ook niet meer, heel veel gloeilampen die nergens meer inpassen dus nu alles in een doos voor de Caritas daar de rest van de spullen die goed zijn en weg kunnen. Verbaas me elk jaar weer dat er toch weer dingen te voorschijn komen. Allerlei soorten snoeren en opladers die nergens meer bijpassen en een netbookjewaar het scherm van stuk is. Nu allemaal weg ermee. In die zelfde la waar alle pc dingen en audio dingen inzitten vond ik ook een stapel met gebruiks aanwijzingen , echt boekwerken. Van de oude tv, de receiver, de oude dvd opneem dus ook de papierbak vult zich zo. De kast in de slaapkamer waar de tv inhangt is al bijna helemaal leeg geruimd. Die kast moet plaats maken voor Jan zijn hoek. Hij wil nog steeds niet maar wacht maar als het klaar is. Ik hoop dat ik hem op het voorbalkon kwijt kan dan kan ik daar weer oa de stofzuiger en wat ik zoal daar in kwijt zou kunnen inzetten. De tv moet naar de andere kant in de slaapkamer en het bed draai ik om dus hoofd einde naar voeten einde. Ik moet nog even kijken maar ik heb een mooi bed gezien die ik eigenlijk wil kopen. Eerst maar eens kijken hoe het budget is na de kledingkasten . Maar in juni vakantiegeld dan zou het wel moeten kunnen. In bed kan je je ook op vakantie wanen. Nu de centjes hard nodig voor het feest en vakantie in Nederland. Tussen de middag pizza gemaakt met kaas en chorizo erg lekker en genoeg om vanavond ook nog een stuk te eten.Vanavond samen met Jan even bij de gasten kijken , gelijk de stofzuiger meegenomen. Zie ik dus ineens helemaal op de hoek de vuilnisbak van de buren van Annemarieke staan , die was ik al kwijt. Dus dat loodzware ding naar hun gesleept . tegen de gasten gezegd dat als ze vuil kwijt willen het dan ook in die bak kan want de eigen bak is torenhoog met kop erop vol. Aardige mensen zaten met zijn tweetjes buiten op de bank in het donker en ik zag ze pas toen ik beneden van de trap kwam. ze vroegen uitleg over het vuil en dat verteld. Weer snel terug en genieten van onze avond.