Laatste julidag

Vanmorgen wakker van de wekker om 7. Zo had ik genoeg en alle tijd. Alle ochtenddingen gedaan en Jan wakker gemaakt. Om tien voor negen op weg naar Liezen. Ik had om 10 voor 10 een afspraak bij de KNO arts. We waren iets te vroeg dus eerst even bij de Hofer koffie gekocht en ze hadden bananen in de aanbieding. Dan heeft Jan mij afgezet en is hij naar de parkeergarage in de Arcade gegaan. Ik was snel aan de beurt en naar de Arcadae gelopen. Ondertussen Jan gebeld dat ik eerst naar de toilet ging en dan naar Hervis. Jan stond bij Hervis te wachten . Door Hervis gelopen maar geen schoenen gevonden. De lage bergschoenen die ik heb worden slecht. Maar niets gevonden. Dan zijn we met de auto nogmaals naar de Hofer gereden en daarna naar de Penny en dan naar de Eli. Ik vroeg aan Jan ga je mee eten? en toen zei hij ja. Anders was ik alleen gegaan. Ik heb heerlijk gegeten. Het was ondanks dat het maandag was gewoon vol en na ons stond er zelfs een rij te wachten. Dan zijn we naar huis gereden. Ik was moe en ben wat tv gaan kijken.
Gisteravond wilde ik in bed tv kijken en ineens begaf het beeldscherm het. Alleen nog gekleurde streepjes. Ik ben gelijk op zoek gegaan en heb er een gevonden hopelijk komt de tv snel. I k mag graag als ik moe ben in bed tv kijken. Of als ik vroeg wakker ben wat ontbijt tv. Hij deed allang vreemd maar nu is het over en uit.
Ik heb wat fotos van Randy Laura en Björn geplaatst.
Om kwart over 6 nog even een broodpakket opgehaald bij de Unimarkt. We werden verwend want er zaten 2 grote stukken Ribiskuche bij. We hebben er eentje bij de koffie vanavond gedeeeld en dan hebben we morgen ook nog wat bij de koffie.
Jannick en Meli zijn vanmorgen nadat Ingrid de kinderen had opgehaald gaan werken. Bij Jannick op het werk is het kantoor van beneden naar boven verhuisd. Ze zijn samen de kasten enz. in elkaar gaan zetten. Daarna wachtte Jannick zijn gewone werk op de vrachtwagen . Ik geloof dat Meli deze week met de chauffeur van de kleine transporter meerijdt. Zodat ze dan volgende week zelf kan gaan rijden. Dan zijn er mensen die zeggen tja ik kan niet aan werk komen. Maar als je de handen uit de mouwen wilt steken is er overal werk. Misschien niet waar je voor geleerd hebt maar wel eentje die geld op de tafel brengt.