Kurpark

Oostenrijk, Kleinsölk

12 augustus
De dag begon prachtig, hoewel de temperatuur toch eerst maar 4 graden was. Maar al snel verwarmde de zon en werd het echt lekker. Jan is vroeg gaan werken omdat we dan daarna vrij zijn om te doen en laten wat we willen.
Jannick was al vroeg naar de huisarts in Ramsau. Gezamenlijk middageten en de zelfgemaakte apfelstrüdel naar binnen gewerkt. We besloten om naar Gröbming te gaan omdat we in het zomerkaardboekje hadden gezien dat je in het Kürpark kan midgetgolven. Nu hebben wij altijd gedacht dat het Kürpark bij het PV revalidatiecentrum was maar daar hadden we het helemaal mis mee. We hebben er honderd x minstens voor de deur geparkeerd en nooit geweten dat daar zo ontzettend mooi stadspark is met een paviljoen waar je kan eten en drinken en op het terras zitten en ook niet dat daar een minigolfbaan is. Nu hebben we als Einheimisch geen zomerkaard maar voor 1,50 pp mocht dat de pret niet drukken. Jannick was ook meegegaan en we hebben echt gelachen en het was heerlijk in de zon. We hebben nog heerlijk een poos op het terras gezeten in de zon. Ik had een heerlijke heisse liebe. Vanille ijs met warme himbeerensaus. We hadden ook ontdekt dat daar een wandelpad vandaan loopt, het 7 Sinnen pad. We hadden nog tijd , Jan en ik zijn samen nog gaan wandelen maar eenmaal bovenop gekomen betrok de lucht erg snel en we besloten terug te gaan. Voor we weer beneden waren was het zwart en hoorden we het al rommelen. We waren kwart over 4 terug en toen begon het te hozen. We houden dus nog een wandeling te goed.
Maar gelukkig niet zo lang en het is nog steeds lekker op het balkon.

OUPS

Über unser Wetter können wir leider nicht bestimmen, aber wir können unsere Herzen gegenseitig erwärmen.

Annemarieke , ik heb even op google gekeken en ja het is zonnedauw.

13 augustus 2011 09:52 | Door: Annemarieke LOL. Ondanks dat het slecht te zien was op de foto, dacht ik aan het model van het plantje Zonnedauw te herkennen. ;-) Kurpark is zo mooi en bij de Stuberl kun je zo lekker zitten en eten!!!!!