Goede eerste triathlon

Oostenrijk, Aigen im Ennstal

Zondag mijn eerste triathlon gedaan. Ik had geen idee wat het in zou houden voor mij. Ik zag wel tegen het zwemmen op maar ongelooflijk ik kon goed meelomen en kwam als 15e uit het water, dan naar de fiets en weg. Ook met fietsen kon ik goed meekomen en kwam zelfs als 14e binnen.
Maar dan het lopen !!!! Ik kwam de eerste kilometers niet vooruit vooral omdat er in de eerste km gelijk een flinke klim zat.Ik denk dat ik tussen de 20 en 25 geeindigd ben maar ik heb geen idee , ik ben voor de uitslag bekend was naar huis gegaan. Zo gauw het op internet staat zal ik het melden.
De watertemperatuur was 20 graden en er mocht niet in neopreen gezwommen worden, de fietsen moesten mountainbikes zijn en er was helmplicht. Helaas wisten we niet dat er dunne banden in de fietsen mochten zitten dus wij hadden in onze groep allemaal onze mountainbike banden. Dat scheelt erg veel in snelheid.Zo leer je. Het startschot werd gegeven door Michael botwinow. Er was behalve de gewone triathlon ook een staffelmaraton.Die waren voor ons gestart.Daardoor kan je ook niet meer inschatten waar je geeindigd bent.Ik vond het in ieder geval erg leuk en kijk al uit naar mijn volgende triathlon.

Heheey Jannick^^ Ok dan, op naar je volgende Triathlon!!! Groetjes xXx SUC6&Ga zo door!!! Scarlett Baars (Je Nichtje)

molenaar.ruesink 2017-07-16 15:59:28

Zo hee wat ben JIJ veranderd ^^ Ik zag da tje me laatst op msn had aangesproken, maar toen was ik er niet! We moeten snel bijpraten! Ik heb je echt al TE lang niet meer gesproken! xox Laura (je weet wel... je ex enzo, iets met Pharos kampen enzo ;))

molenaar.ruesink 2017-07-16 15:59:49

Janick stuur even door een foto uit papendal,en hoeveelste ben je geworden? van de meiden heb ik kunnen vinden,nu nog van jullie. we staan achter jullie,toi toi toi zie , www.freewebs.com/lepapillondeorange