Nieuwe telefoon abo´s

Vanmorgen al om half 7 wakker en dus lekker een uurtje tv in bed. Dan opgestaan en alle ochtend dingen gedaan. Dan op weg naar Christine en tussen Gröbming en Pruggern kwam het berichtje binnen dat er niemand thuis was. Ok dan bij Pruggern omgedraaid. We hadden een frisse neus want we hadden de auto ijsvrij gemaakt. Thuis snel een kop koffie en gaan douchen en omkleden.
Dan ook al de deur open want het is weer schitterend mooi weer , blauwe lucht en veel zon.Deze week komt de winter nog niet terug.
Jannick kwam een heel pakket met pakjes stickers brengen. Maar nog steeds geen boek vol. Daar was ik wel even mee bezig. Het is een opgave om een stickerboek vol te krijgen en wij hebben er 2. Theresa heeft een stapel dubbele meegenomen maandag om in school te ruilen. Misschien brengt dat wat.
Vrijdag komen de kinderen alweer geen idee waarom ze nu ineens zo veel mogen komen.
Met Jan gaat het goed. Meli verzorgd zijn wond aan de buik waar zijn slag naar binnen gaat. Hij heeft nog antibiotica en voelt zich prima. Geen idee of hij geopereerd kan worden dat horen we dan einde van de maand. Een pluspunt is dat hij nu eindelijk genoeg drinkt dus dat is na heel veel jaren eindelijk aangekomen bij hem.
Weer eens een poosje aan de site gewerkt nu 2013. Maar het was hopeloos internet aan en uit. Dan ben ik met Jan even naar de Spar gegaan. Het is gek om alle mensen zonder winterkleding buiten te zien.
Dan nog wat afgemaakt en het voor gezien gehouden.

woensdag 7 februari
Hiephiep hoera Meli is jarig.
Vanmorgen werd ik wakker van de wekker maar ongelooflijk slecht geslapen en hoofdpijn. Ik ben gaan ontbijten en wat zitten. Het duurde lang voor het een beetje zakte-
De bel ging overal en ik loop naar beneden kwam ik de schoorsteenveger al tegen. Hij heeft de kachel uitgezet en zou een uurtje of 1 172 uur later terug komen. Wij wilden eigenlijk naar Liezen dus Jannick gebeld . Die was met Meli dus in Liezen dus wij moesten thuisblijven. Ik feliciteerde hem en hij zegt is het de 7e dan? en ik hoorde Meli al lachen. Hij had niet door gehad dat ze jarig is.Al wie kwam niet de schoorsteenveger. Om 12 kwam Jannick boven en konden wij gaan.
Ondertussen een whatappje van Maureen die heerlijk aan het overwinteren zijn. Het is hier ook warm dus wij overwinteren ook. Een berichtje van Diane dat ze graag wil komen in maart. Ze was nog treintickets aan het regelen.
In Liezen naar de Eli en zie daar is de Most wanted winkel al officieel een T mobile winkel. Die hebben we overgeslagen en zijn naar Drei gegaan. Keurig geholpen, veel info en vanaf 10 februari schakelen we om en houden onze eigen nummers. Ik ga 40 Euro goedkoper en dat is minimaal en met meer extra´s. Zelfs Jan heeft met zijn sim only genoeg internet in Oostenrijk en meestal zit hij op wifi. Dan moesten we 20 minuten wachten en zijn we koffie gaan drinken die ging er wel in.
Toen we bij Drei terug kwamen pakte ze gelijk alles en nog tekenen en klaar. Dan nog even eten gehaald en die heb ik onderweg naar huis opgepeuzeld en Jan nam het mee naar huis.
Een berichtje van Diane dat het doorgaat en ze een weekendje komt in maart.
Thuis gekomen was er post van het ziekenhuis en Jan wordt in april geopereerd.
Dus hij moet het nog even volhouden met zijn zakjes. We hebben eerst eind van deze maand nog een controle afspraak dan kan ik gelijk wat meer vragen.
Jannick even gebeld of de schoorsteenveger was geweest. Ja zei hij hij had het niet eens door want hij kwam pas boven toen het werk klaar was-

Dat is fijn voor Jan toch nog redelijk snel dat hij geholpen wordt.

Erna 2024-02-07 19:33:45

Prettig voor Jan , dat hij nu zelf ook zekerheid heeft gekregen van het ziekenhuis, voor zijn operatie, al is die pas gepland in April, maar dat is toch beter dan een leven met een stoma. Jan veel beterschap gewenst en sterkte. Meli van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en een gezellige dagen ermee gewenst samen , met de familie, groetjes Ruud en Christina. Leuk voor je Nicolette dat Diana er een weekendje bij jullie komt in Maart, weer een leuk vooruitzicht.