De dagen vliegen om

Oostenrijk, Schladming

Mittwoch 8.Juni
Na een redelijke nachtrust op tijd eruit want ik moest om 9.50 bij de HNO arts zijn. Dat wil niet zeggen dat je dan ook op die tijd aan de beurt bent dus pas om 12 uur weer thuis. En dan moet ik voor een test nog terug maar pas plaats op 1 augustus. Krijg niet echt veel medewerking om voor een gehoorapparaat in aanmerking te komen.
Had ik verteld van die 2 ooievaars , vandaag zag ik er 7 en volgens de krant zitten er nu 9. Ik houd mijn ogen dicht als ik er voorbij kom.
We aten vrij laat middageten want ik had zelfgebakken Leberkase uit de oven op het menu staan en dat duurt even. Maar dan hadden we ook wat.
Maar je bent dus gewoon weer een dag kwijt zo.
Jan in de middag werken, Ingrid kwam met Theresa eind van de middag voorbij. En die vertelde dat Jannick vannacht thuis komt , zijn baas heeft een foutje in de planning en heeft de dingen nodig die zij bij zich hebben voor een andere job. Dus komen ze vannacht terug ipv morgenavond.
Ik vanmiddag Angela gesproken, zo kan ik toch een beetje meeleven en op de hoogte blijven. (Angela pakje nog niet op de bus gegaan).
Wilde eigenlijk vanmiddag nog even naar de MEZ wandelen maar het werd donker en kwam wat onweer. Je weet van te voren niet of het heftig wordt of niet dus dan blijf ik maar thuis.
Viel mee de bui schampte ons. Het blijft wel heel erg dreigen en er is nu ook wind. Was het gisteravond nog lang warm nu de deur dicht gedaan omdat het fris werd. Het weer gaat af en aan.