Verwaaide sneeuw

Donnerstag 5.Februar
Gisteren inderdaad naar de bios en het was een mooie , onderhoudende, hilarische maar ook verdrietige film. Ik heb in ieder geval ook heel hard gelachen maar toch ook de tranen voelen prikken. We waren kwart voor 11 weer thuis maar moest toch even acclimatiseren even mijn geest tot rust laten komen.
Vanmorgen was het veel minder koud hoewel het nog steeds vriest. De sneeuw lijkt zuidelijker te blijven want het tief blijft boven Kroatie steken. Het is momenteel wel heel donker en het stormt, we horen de wind gewoon gieren.
Theresa werd door Jannick gebracht en eind van de morgen was ze echt heel stout en alles nee. Ik moest af en toe even naar de keuken en dan deed ze stoute dingen. Nadat ik weer een keer naar de keuken was geweest had ze met viltstiften op de bank en de bank kussens getekend en toen ik heel boos werd op haar ging ze gewoon door met 4 stiften achter haar rug. Dus alles afgepakt en hoog gezet en haar echt heel boos toegesproken dus ze moest heel erg huilen. Toen kwam Opa boven en wilde ze van hem papieren weg halen dus hij zei nee dus weer janken. Dan aan tafel eerst wilde ze niet eten maar ze koos toch eieren voor haar geld maar toen ze genoeg had en vervelend met haar eten ging doen haar eten weg gehaald dus weer brullen. Dan maar haar bed in maar dan is de vraag of ze er in blijft maar met de babyfoon kan ik aardig horen wat ze doet. Dus door de babyfoon haar tot de orde geroepen en toen werd het stil want dat had ik nog nooit gedaan. Ik geloof dat ze nu slaapt. Ik wilde eigenlijk samen met haar straks naar de Wifi want er is vandaag bloed geven maar de wind waait de sneeuw steeds heel hard voorbij en het ziet er koud uit. Ik kan nog nadenken.
De trauma heli kwam weer voorbij ging richting Stoderzinken zag eruit dat hij flink last had van de wind.

De bestuurder van de auto die op de brandweer is gereden heeft al 3x zijn Aussage veranderd. Nu heet het dat hij stil stond (tja er zijn geen remsporen) maar hij had het hiervoor al met2 verschillende snelheden