Warm begin van de nieuwe week.

Wakker om half 8 en een rondje tv en ontbijt. Dan douchen en gelijk de badkamer gedaan. Daarna aan mijn eerste kop koffie met open deuren want het is al 23 graden.
Het is een strak blauwe lucht en volle zon dus het gaat heet worden vandaag. Het bleef aangenaam tot ongeveer 11 uur omdat er een lekker windje stond die ook door het huis ging. Daarna werd het toch heet met 31 graden. Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Een poosje administratieve dingen en dan aan de wandel met Jan. Ook al gaan we wat laten het is bijzonder warm. Blij dat we weer thuis waren. Er is ondertussen bewolking gekomen en af en toe ook een donkere. Jan gaat zo nog even stofzuigen verder doen we overdag niet veel. Zonder kinderen in huis blijft het ook opgeruimd. Die komen vrijdag weer. Dan een week later hebben wij de kinderen want Meli en Jannick zijn dan een weekendje weg met het RK naar Burgenland. (ze gaan onder andere met een bierfiets rijden). Ingrid moet werken en de kinders mogen bij Oma en Opa met goed weer denk ik naar de dierentuin. Dus we hebben nog wat in het vat.
Ik verheug me voorzichtig op de vakantie met de kinders, ik denk dat Theresa heel blij is.
Voor de rest gewoon niks gedaan en denk morgen weer een dag.