Fasching is begonnen

VaIk ben tv gaan kijken maar het was Opernbal en nog eens pnmorgen wakker van de wekker van Jan die er vroeg uit moest. Dus hij kan het wel zelf. Gisteravond had ik mot met hem omdat hij niet luisterde. Ik zei hem zorg dan zelf ervoor dat je op tijd bent morgenochtend. Ik had stiekum wel mijn wekker gezet voor het geval het mis zou gaan. Ik ging tv kijken maar dat was alleen maar Opernball en ben dus in slaap gesukkeld. Jan was om half 10 weer thuis en ben ik opgestaan. Het is donker en somber weer en een 5 graden. De was aangezet en een kop koffie.
Middageten was snel klaar want ik had genoeg van gisteren over. Dan met Jan gegeten.
Ik wilde nog wat boodschappen doen dus naar de Spar met Jan. Om het begin van de Fsching te vieren had ik Narrenköpfe meegenomen voor bij de koffie. Die waren zo groot dat ik bijna misselijk was. Maar bijzonder lekker. Voor Theresa en Sabrina weer een verzamelalbum bij de Spar meegenomen. Kunnen ze de komende tijd weer plaatjes verzamelen.
Het weer is raar rond het middaguur een waterig zonntje daarna regende het en dan kwam het waterige zonnetje weer. Het werd dan 14 graden.
We waren Ingrid tegen gekomen die alleen op pad was. Ik denk dat Theresa oppaste.
Vanavond om 5.15 is Rathaus bestorming. De Postkastl gaat open en sluit pas weer dinsdag of zo iets. Ik heb geen behoefte om 24 uur per dag te zuipen.
We vieren het aan de rand van de Fasching mee.
Net een heerlijke kaassaus gemaakt als dipper voor de chips en een glas Radler daar gaat het vanavond helemaal goed mee komen.

Lekkere soes! Fijn weekend!

Annemarieke 2023-02-18 00:13:03

Zo dat ziet er lekker uit.