Dag 10 pompoenendag

Nederland, Zelhem

Zo waar de zon vandaag en best lekker weer. We aten iets kleins en gingen wandelen met Jordy en Diane o.a. langs het kanaal in Apeldoorn. Op de terugweg werd ik daar door een auto zo wat onderste boven gereden, er mochten daar geen autos rijden alleen voor en naar de roeivereniging en ik hoor een auto niet van achteren komen omdat ik slechthorend ben. De …................reed nog door ook. Gelukkig niks aan over gehouden . Hij raakte me wel maar gelukkig niet vol. Dan middageten met elkaar en dan op weg naar Zelhem waar de broer en schoonzus van Diane wonen .
Ze wonen in het vroegere ouderlijke huis.
Ze hebben nu pompoenen weken en er is de mogelijkheid om een Halloween pompoen te maken en er zijn bloemschikcursussen. We hebben koffie gedronken en pompoensoep gegeten en die smaakte totaal anders dan die wij maken maar ook heerlijk. Heel gezellig gekletst over het bedrijf en zo met haar broer en Jordy besloot om toch ook een pompoen te gaan snijden.
Het was best druk met mensen die voorbij kwamen en pompoenen snijden. Daarna nog naar Zelhem zelf gereden en rondgekeken en een patat zaak bezocht. Dan nog in Apeldoorn ijsje eten bij de Burgerking en dan naar Remco en Jamilla.
Ze hebben een heel erg mooi huis waar ze wonen helemaal nieuw heeft de vader van Jamilla gebouwd. Heel gezellig maar we moesten toch echt weer gaan. Morgenvroeg dag , staan om 6 uur op en als we klaar zijn gaan we rijden. Helaas weer voorbij , maar ook wel weer fijn dat we naar huis gaan.

Bij het vorige stukje staan de wandelfotos