Een rommelige zondag

Vroeg opgestaan want het was niet zeker hoelaat Trixi moest beginnen maar het viel mee en Dominik kwam met een betere bui dan gisteren. Jannick kwam na zijn nachtdienst op de ambulance koffie drinken en even later Ingrid ook. Theresa en Dominik speelden samen. Tussen de middag gingen we bij hen eten met zijn allen , gezellig en echt een zondagsgevoel.
Theresa speelde nog een poosje met Dominik in de tuin terwijl wij ook nog koffie dronken beneden. We waren pas om 2 uur weer boven en Dominik heeft kort geslapen en ik met Jan op het balkon in de zon. Ja jullie lezen het goed in de zon bij 22 graden. De ochtend was nog niet zo lekker maar gelukkig kwam de zon door pas aan het eind van de middag weer regen.
Eind van de middag was het weer luidruchtig want als Theresa komt begint Dominik gelijk met lawaai en luid zijn en Theresa doet er dan ook aan mee.
Ik heb een foto nodig van Theresa om een boekje te maken maar het valt niet mee van haar een goede foto te maken. Ik had Fladenbrot gebakken en ik had nog restanten kaasjes en leverworst. Op tafel gezet nou dat liet Dominik zich smaken , even later kwam Theresa weer en ondanks dat die beneden gegeten had wilde ze ook nog wel broodjes met kaas en leverworst. Gelukkig kwam Trixi en die moest heel erg lachen want die 2 waren dus op de trap en ik zeg tegen Theresa ga je naar beneden of omhoog en ze zegt ik ga omhoog en gelijk Domink er achter aan ik ga ook omhoog. Beide in het Nederlands. Dus ze kon alleen nog maar uitbrengen hij spreekt Nederlands.
Ik had al de hele dag het gevoel dat mijn gehoorapparaat niet goed deed en ik proberen andere batterij maar niets. het is het gehoorapparaat aan de kant waar ik nog horen kan en ik hoorde niet aan die kant. Wel over mijn dove kant. Dus morgenvroeg bellen met Hartlauer. Voor apparatuur van 4800 Euro verwacht ik iets meer dan dit na nog geen 4 weken.