Nog steeds snotkop

Vanmorgen mooi op tijd wakker , een half uurtje tv en dan eruit gegaan.
Ik ben totaal gaar kan nauwelijks uit mijn ogen kijken. Af en toe een paracetamolletje en wat neusdruppels dan gaat het weer even.
Theresa is opnieuw hevig ziek en ziet er niet uit. Ook Sabrina nu ziek dus geen Wenen dat wordt nu maart.
Het weer was vandaag geweldig zonnig en mooi na een koude nacht met zeker min 8.
Er schijnt zeer slecht weer aan te komen. Dus we wachten maar weer af.
Behalve een was en de afwas niet veel gedaan. In de morgen even met Jan wat inkopen gedaan .
Een hele poos de deur open gehad tot groot plezier van de katten. Toen ik riep dat ze binnen moesten komen kwam Felicia maar Fiep zonder zich om te draaien elke keer als ik hem riep een mauw maar niet komen Echt zo van ik wil niet. Dus Jan naar buiten want het was nat van de sneeuw en ik stond op mijn sokken. Met moeite kwam hij naar binnen. Het is heerlijk lang licht maar afkoelen doet het snel.
Hoe weet je dat ik verkouden ben? er staat een vole prullenbak naast de bank met de papiertjes van het snuiten en een rol wc papier op tafel .Er komt geen eind aan.
Nu de kachel weer aangestoken want ik had het koud.
Mijn pc laad duidelijk niet meer op , ik had al een geimproviseerde voeding en ook de accu is nu totaal gaar. Ik had nog een laptop maar geen idee hoe lang die het uithoudt want het beeldscherm is zo wat los van de pc.
Dus geen idee onder welk gesternte ik nu sta want alles gaat fout en kapot.
Tot overmaat van ramp zie ik dat er iets van mijn creditcard is afgeboekt waar ik geen opdracht toe heb gegeven. Wil ik het terug laten boeken bij de ING maar de vagen die ik moet beantwoorden kan ik niet beantwoorden dus maandag maar eens bellen naar het bedrijf die het afgeboekt hebben en naar de ING gaat wel om een bedrag van 100 Euro en die wi ik graag terug.