Oliebollen bakken

Mittwoch 31.Dezember
Laatste dag van het jaar 2014, kijk met vreugde terug op het jaar en teken ervoor als 2015 ook zo wordt.
Het vriest nog steeds en het sneeuwt en sneeuwt en sneeuwt , zo veel sneeuw langer als een jaar niet gezien. Vanmorgen kwam Theresa een poosje want ze is ziek en Papa en Mama moesten nog even snel boodschappen doen. Gisteravond werd ze al niet lekker en viel ze in mijn armen in slaap en heb ik haar in haar bedje gelegd voor dat Mama thuis kwam. Opa past op en Oma aan het bakken . Ondertussen staat het op tafel klaar en is er opgeruimd, heb ik mezelf onder de douche gezet want van het bakken stink je zelf zo. Het hele huis ruikt naar de oliebollen. We hebben er zelfs al van gegeten want niets zo lekker als nog warm.
Om half 1 gingen de sirenes en stormde Jannick voor zijn eerste inzet bij de brandweer de deur uit.
Ging om een ongeval en later bleek het mee te vallen, auto naar beneden gegeleden en moest geborgen worden. Jannick helemaal blij toch nog een inzet in 2014 voor die mensen wat minder denk ik
Voor ons kan het feest gaan beginnen, we zijn helemaal klaar voor het nieuwe jaar. Het grote aftellen kan beginnen nog 12 nachtjes voor de meiden komen.

Een goed en gezond 2015 voor iedereen en een hele fijne avond.