Weekend

Vanmorgen pas om half 10 wakker en opgestaan. Ik voel me krakkemikkig want ik heb behoorlijk spierpijn en stijf. Dan alle ochtend dingen gedaan en de was aangezet.
Het is koud en buiten donker en somber. Het wordt een rustige uitrustdag. In de middag samen met Jan gourmetten en dat smaakte prima. We hadden een lekkere bubbelwijn erbij . Het laatste restje daarvan ion de avond samen opgedronken.

Zondag
Vanmorgen pas om 10 uur wakker en opgestaan. Bed afgehaald en de wasmachine aan. Douchen aankleden ontbijten en de rest van de ochtenddingen.
Het is donker en somber en wil niet warmer worden dan 12 graden. In de middag brak af en toe de zon door en werd het ietsje warmer.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Dan de herhaling kijken van de F1 ook al weten we dat het Max is die wint. We willen het nog even met eigen ogen zien.
Perris bakte er weer eens niets van . Piastri rijdt al goed vanaf dat hij de eerste keer mocht rijden.
Ik weet van Jannick hoe het was gegaan bij die arts in Schladming voor Sabrina. Ze hbben in ieder geval een goede tweede mening en een naam van een arts die de beste neuro orthopede is in de Duits sprekende landen. Die zit in Salzburg en daar maakt Jannick dan een afspraak.
Ook mag Theresa 2x per week naar de naschoolse opvang en ze heeft zelf gekozen voor dinsdag en woensdag omdat dan haar vriendinnen daar ook zijn. De lerares had Ingrid opgebeld en gevraagd of ze die tweede keer ook mocht komen omdat Theresa had aangegeven op school dat ze dat graag wilde. Ingrid zei geen nee. Ze had nog wel aan Jannick gevraagd hoe hij het vond en ze zei wel dat hoef ik eigenlijk niet te vragen want dat weet ik.
Fijn voor Theresa. fijn dat ze meer voor zichzelf opkomt.
Dan in de middag maar eens ver terug in de tijd en een fotoalbum gemaakt van wat ik had van 1970 tot 1980. Ik heb helaas weinig van Randy Malcolm en Kirsten. Ik heb hen allen hun eigen album meegegeven. In die tijd nog niets digitaal .Jan heeft ook niks dus we doen het met wat we hebben.
Ondertussen van 1947 tot 1980 dan heel lang wat nog ingevuld moet worden en dan geloof ik van af 2015 .Het kost ook veel geld dus het gaat niet zo snel.