Een rustige zaterdag

Vanmorgen rondom 8 wakker en lekker een tv serie gaan kijken waar ze een aantal afleveringen achter elkaar uitzenden. Als er reclame was heb ik mijn ontbijt en een koffie gemaakt en dan snel weer terug. Dan belde Jannick een poosje gesproken. Hij gata met Sabrina naar Maribor naar het overdekte winkelcentrum. Je moet toch wat doen op je vrije dag en in het Reha centrum gaat niks omdat er nog steeds Coronamaatregelen zijn. Het centrum zit tegen de grens aan dus het is niet heel ver.
Hij vertelde ook dat eindelijk de uitspraak van Meli en haar vader van hun huis gekomen is. Ook verloren. Dus Heinz is zijn huis kwijt en moet op zoek naar andere woonruimte. Tja hopelijk wordt volgend jaar beter.
Jan is ook opgestaan en eet zijn ontbijt. Het is bijna 12 uur dus ik hoef geen middageten te maken.
Behalve het bed afhalen en de wassen doen verder geen plannen. Zeer lang met Jannick gebeld toen hij op de terugweg was van Maribor. naar bad Radkersburg. Hij heeft ook even diesel getankt scheelde hem 55 ct per liter met Oostenrijk.
Jan en ik hebben eerst alle Sinterklaasjournaals gekeken en dan de intocht. Ik vind de reactiesop het zinken van het schip allemaal zwaar overdreven. De kinderen worden met Haloween verkleed als de meest gruwelijke figuren. Kijken mee met de ouders naar het journaal en zouden nu voor hun leven lang traumatiseerd zijn. Het maakt voor kinderen niet uit of het schip zinkt of de pakjes kwijt zijn. Het resultaat als het niet goed komt is hetzelfde geen cadeautjes.
jan en ik hebben smakelijk gelachen bij veel dingen. Vooral omdat nu ook nog het vliegtuig waar hij mee kwam ter discussie staat. Alsof hij echt uit Spanje is gevlogen , Niets mag meer leuk of verzonnen zijn.
Wij gaan weer genieten van de Sinterklaastijd. Een beetje minder dit jaar want meer laten de financien niet toe.
Jannick heeft een verjaardagscadeau voor Sabrina gevonden. Het klinkt leuk. Ze kopen het samen met Heinz en Carmen want het was wel duur met 70 Euro. Het is zo moeilijk om iets te vinden van ons krijgt ze nog een kleinigheidje want ze had al waterbaanspeelgoed gekregen.
Ik had nog speciaal aan Jannick gevraagd klopt het de dagen die in de agenda staan dat de kinderen komen. Ja zegt Jannick na het nagekeken te hebben. Ingrid moet die weekenden werken . Dus de verjaardag van Sabrina gepland op de zaterdag. Nu zegt Ingrid ja maar ik heb mijn diensten kunnen ruilen want op die zaterdag komen mijn familie. Jammer heeft Jannick gezegd maar op die zaterdag vieren wij haar verjaardag je kan ze zondag terug krijgen ipv maandag maar wel ruim na het ontbijt. Maar mijn familie komt. Tja dat is jouw probleem en niet die van ons . Elke keer wijzigd er iets omdat jij iets vergeet of veranderd heeft Jannick gezegd. Als het sneeuwt komt haar familie niet en als ze niet op de zondag willen komen blijven de kinderen dus bij ons. Ingrid zei ook nog dan zijn ze 2 weekenden achter elkaar bij jou. Tja dat weet je toch al lang. Het weekend erop gaan we Sinterklaas vieren in Graz. Jannick komt geloof ik woensdag weer thuis maar laat want hij gaat eerst met Sabrina langs de Schienen maker om te laten bekijken of ze groter moeten of iets veranderd moet worden. Wij denken een groter voetdeel.
Als avondeten had ik een grote koude schtel van verschillende salades en gekookte eieren en brood. Een groot deel van de restanten weg. We hadden tussendoor een kroketje gegeten die ik nog gevonden had. Straks nog de sprint F1 kijken.

Vandaag zijn Randy en Laura 12 1/2 jaar getrouwd van harte gefeliciteerd en op naar de 25 jaar.

Ik hoop voor jullie dat de verjaardag gewoon doorgaat zoals gepland. Je kunt niet alles maar blijven wijzigen.