Mooie weer echt voorbij

Oostenrijk, schladming

Vanmorgen om 7 uur wakker , een beetje tv en om 8 eruit gegaan. Dan stond om half 10 het poetsen weer aan en het laaste deel van de keukenkasten met Jan samen gedaan. Grappig dan heb ik altijd weer meer plaats zelfs zonder weggooien. Maar ik heb de bakspulen flink utgemest. En paar dingen konden de vuilnisbak in en een paar dingen wilde Ingrid wel. Dan heeft Jan de bovenkant van de grote wandkast gedaan en gelijk zijn grote molens die erop staan schoongemaakt. De glazen had ik al schoon en de kasten waar ze in staan ook. Dan blijft er nog een groot deel over maar die dan morgen maar. Ik hoop morgen de keuken klaar te krijgen. Ik had de normale poetsbeurt van de badkamer al gedaan dus we mogen tevreden zijn.
We hebben overal licht branden zo donker is het. Het regent en het is maar 7 graden. Tussendoor koffie gedronken met een suk verjaardagstaart , dat houdt de moed er wel in.
We eten dan ook maar weer een beetje later want na de taart niet zo snel trek.
Omdat ik geen pijnstillers meer mag gebruiken heb ik flink pijn in mijn arm en schouder. Maar even doorbijten.
Jan had gisteren ook nog met Angela, Jula en Tobi gebeld. De laatste 2 kunnen lekker kwekken .
Straks naar het postkantoor nadat ik het pakket heb ingepakt dan kan het verzonden worden. Hopelijk nog op tijd voor de pasen.
Eten gemaakt en samen met Jan gegeten. Even zitten en dan naar de Post pakket afgegeven. Dus Bianca het is onderweg en ik hoop voor de pasen.
Dan op weg naar Schladming naar Raffaelt de pc reperatur- Die man heeft me al eerder geholpen en ik hoopte dat hij het nu ook kon.
Het zag er slecht uit want hij had ook niets passends en hij heeft enorme dozen vol met 2e hands voedingen. Het probleem is dat het contact zeer diep ligt en alle universele niet diep genoeg komen. Dan had hij er een gevonden waarvan hij dacht dat hij de rubbere mantel kon weg snijden- Ne enige malen passen en steeds meer weg snijden kreeg hij hem erin maar geen contact. Nog een beetje pielen en hij had het voor elkaar en nooit meer de stekker eruit halen. De kosten 10 euro voor de koffiepot. Ik ben de man zo dankbaar. Het geeft me wat meer tijd om naar een nieuwe mogelijkheid te zoeken. Ik kon die man wel zoenen .
Terug naar huis hoosde het maar je ruikt dat het land het nodig heeft en je ziet gelijk de struiken uitlopen. Er kan nog steeds goed geskied worden tot in het dal nog 2 weekjes en dan is het voorbij het seizoen.