Een rustige dag

Klopt Els ik heb 37 en 39 denk ik door elkaar gehaald zoals ik ook de afgelopen stukjes door elkaar had gehaald maar die staan nu juist. Ik was denk ik gewoon moe en moest aan te veel dingen denken om goed te functioneren maar het gaat allemaal weer goed komen-
Vanmorgen al vroeg wakker en om half 8 opgestaan. Het zag er naar uit dat we opnieuw een stralende dag zouden gaan krijgen.
De familie beneden hoorde ik al vroeg weg gaan want die zijn naar Bad Schallerbach naar de Therme. Een dagje met de kinderen genieten .Dat hebben ze allemaal wel even nodig. Voor mij is het abnormaal stil en ik moet ineens niets.
Vanmorgen met de ING gebeld en alle betalingen zijn gedaan , ik had als antwoord gekregen dat het niet betaald is van de verzekering op mijn mail waarin de betalingsbewijzen bijgesloten waren. De Ing kan een onderzoek starten maar dan moeten ze wel aangeven welke betaling ze niet gekregen hebben.
Zo blijf je bezig. Dus gelijk een mail geschreven dan kunnen ze daar maandag mee beginnen.
Dan ook maar een mail geschreven aan Rituals klantenservice. Ik had een bus foam die ik na 1x gebruik totaal is leeggelopen net was een schuimrivier in de douche. Nieuwsgierig op het antwoord.
Nu net bedacht wat we gaan eten en daar ga ik dan maar aan beginnen.
Na het eten toch een wandeling gaan doen had eerst niet veel zin maar het weer is zo super- het was in de zon en uit de wind zelfs heet. Na de wandeling en lekkere punt appeltaart en een kop koffie.
Eind van de middag kwam de gelukkige familie thuis na een heerlijke Thermedag-