Dag 6 vertrokken van Krk

Kroatië, Baska

Vanmorgen voor het eerst vroeg wakker om 6 uur. Naar de toilet gegaan nog een beetje dommelen en dan opgestaan. Jan en Theresa maften nog.
Het weerbericht was nog slechter dan ze hadden gezegd en het blijft nog dagen zo. Dus ik heb Roan gebeld en gevraagd of ik om kon boeken . Ze zei ik denk wel dat het kan maar ik bel je straks terug , ik ben vanaf 10 uur op kantoor. Nooit aan gedacht dat het vandaag Hemelvaart is. Dus helemaal geregeld we konden vandaag nog naar Terme Catez in Slovenie en ik heb bijgeboekt en ipv een Lodgetent een caravan genomen met bijbetaling.
Onze buren de 2 Duitse dames hebben het zelfde gedaan en vertrekken zaterdag naar Catez.
Het weer zou hier beter gaan worden dus daar hoop ik dan op . Het was al beter toen we het vasteland hadden bereikt. We kwamen rond half 5 aan. Gelijk daarna ging de telefoon en het was Jannick die vroeg zijn jullie er al. Dus even later familie compleet. We besloten eten in Dobovo te gaan halen, is een plaatsje vlakbij waar wij graag eten en je kan er ook halen. Dan met zijn allen gegeten. Jan had ondertussen toen Jannick en ik het eten waren gaan halen alvast ons bed opgemaakt. Na het eten is de helft van de familie naar hun caravan gegaan en hebben wij Theresa nog even tv laten kijken en dan naar bed gebracht.
Dan gaat de telefoon was Jannick of wij plannen hadden voor morgen nou nee . Of we een dagje willen ruilen zij Theresa en wij Sabrina. Ze willen graag naar Postiljama de grotten en het kasteel die tegen de berg daar is . Niets voor Sabrina die kan de grotten niet in. Ze zijn een hele dag weg want het is 1 ½ uur rijden vanaf hier. Jan en ik waren al eens daar en het is zeer de moeite waard.
Dus de wekker maar gezet want ze willen rond 8 uur gaan rijden.